středa 1. dubna 2009

9. Den

Streda, ... April ...

Dneska rano nastaroval v 8 hodin odhadce,architekt a malir. Dohadovali se tady, co teda udelaji. Nakonec se pustil ten malir do "skrabani" tech tramu. Ja kdyz jsem to videla, tak jsem byla na mrtvici. Tri hodiny si hral s jednim tramem. Po celem byte mam takovy ten jemnoucky prach, je to uplne vsude. Po podlaze se tady klouzeme. Loznice je hotova a tak jsem ji stihla jeste vygruntovat, ale to doslova, musela jsem vzit opravdu kazdy centimetr. Alex ted vecer postavil zase postel, ale spat tam jeste nebudeme, protoze ta barva jeste smrdi.



A takto to vypadalo, kdyz mel hotovy jeden ten tram. Pak se pustil do druheho,....ale to uz jsem sla uklidit fotak, ktery jsem mela polozeny v obyvaku a byl uplne cely bily od toho prachu .


Odpoledne Alex vyzvednul Nenynku ve skolce, ja jsem zatim uklizela a protoze Neny tady chtela porad malovat barvama, co jsem tady mela, abych "opravila" zdi, jak to mistama zacakal ten malir od te hnede barvy na ty tramy, tak jsem rekla, ze pujdeme radsi ven. Tak jsme sli na zmrzlinu a projit se po meste.




A kdyz jsme sli mestem, tak jsme zrovna kdyz jsme vylezli z jednoho obchudku potkali tadytoho krasneho pana (viz foto dole) :-))) Ja jsem se tak strasne lekla, ale pak jsem se hned musela zacit smat, kdyz jsem videla, jak se lame na tech podpadkach. Mel na sobe gumove kalhoty. Asi vam nemusim psat, jak se vsichni lidi otaceli. Pak jsme ho potkali jeste jednou, ale to byl uz na druhe strane silnice a Alex, ze ho mam vyfotit. Neny se mohla zblaznit, ze se boji a ze ho nemam fotit a chtela jit hned nekam jinam. Holky reknu vam, postavicka jako z hororu. Skoda, ze to na te fotce neni tak videt. Fakt to byl svihak :-)))







A dneska jsem se dozvedela jednu super zpravu. Mame nebo spise receno meli jsme hrozny stres s nasi sousedkou a doslo to az pred soud(na ktery se ted ceka) a dnes jsem se dozvedela, ze se za 2 mesice stehuji pryc. Nejdriv jsem si myslela, ze to je nejaky April,..... ale je to PRAVDA!!! Takze musime jeste 2 mesice vydrzet a pak bude zase klid v baraku. Vylozene me tato zprava hned po ranu zvedla naladu

4 komentáře:

  1. Já si říkala, co to je za kočku tam dole a on to hnusnej chlap :-DDD!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky s babochlapem vypadají jak z časopisu ;o)))) ale figuru bych mu mohla závidět ;o))))Malá se zmrzlinou je kouzelná.... a gratuluji k dobré zprávě, také máme velké problémy se sousedem co bydlí pod námi, ale ten se na 100% neodstěhuje (tchán)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee, tak to te lituju. Ja bydlet s tchyni v jednom baraku, tak uz jsem davno radsi rozvedena nebo u Chocholouska :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten chlap je neskutečnej, fuj.
    Rekonstrukci nezávidim, my takhle brousili trámy v podkroví když se tam ještě nebydlelo a prach byl i dole v obýváku. Hrozný.

    OdpovědětVymazat