středa 8. dubna 2009

16. Den

Streda, ... povinna navsteva ...





Dnesni den byl docela normalni, az na odpoledne. Rano jsem odvezla Neny do skolky, jela jsem domu a trosku si pohrala s fotakem, jinak jsem dnes vubec nic neudelala, proste jsem to dopoledne tak nejak proflakala :-)






Odpoledne jsem vyzvedla Nenynku ze skolky a jely jsme ke svagrove, kde tchyne slavila jeji narozeniny. Nechtela jsem tam jet, jsem rada, kdyz tchyni nevidim a ona na Neny narozeniny taky neprisla. Byla ji poprat na prvni narozeniny a od te doby to vypousti, takze jsem rekla, ze budu taky vypoustet. Alex ale volal z prace a moc me prosil, at to pro neho udelam a jedu tam taky. Tak jsem nakonec rekla, ze tam prijedu.

Uz cestou me zacal bolet zaludek z toho, ze tu zenskou "musim videt". Tchyne ale nezklamala, chovala se jako vzdy, coz zname, ze si Neny vubec zase ani nevsimla. Ja to proste nechapu a asi ani nekdy nepochopim. Jak se nekdo jako babicka muze o nejake vnouce starat a na jine vnouce se pomalu ani nepodiva. A tak to bylo dneska zase. Alex s ni asi opet na toto tema mluvil (ja jsem se zdrzovala na terase nebo u deti, abych tchyni nemusela videt), protoze z neho vypadlo, ze pry rekla : "Ja nevim, jak se mam k te holce chovat, vzdyt ona me nezna". Kdyz mi to potom v aute cestou domu rekl, tak jsem nevedela, jestli se mam zase smat, nebo brecet. Pomoooocccc.... Baba nevi, jak se ma chovat, nebo si najit cestu ke sve 4-lete vnucce. Nenynka opravdu nevi, ze je to jeji babicka. Vzdy, kdyz ji Alex rekle neco o babicce(mysleno tchyni), tak rekne, ze ma jenom jednu babicku a dedu a ty jsou mooocccc daleko v Praze. Kdyz jsme odchazeli, tak mi tchyne rekla, ze usetri nejaky penize a ze by Neny neco koupila. Tak jsem rekla, at si koupi neco pro sebe, ze mala nic nepotrebuje a ze nejakym darkem Neny stejne nebude vedet, ze je jeji babicka.





A dneska je na prvni fotce nase Tayla, jsem ostuda, jeste jsem Vam ji ani nepredstavila :-)
Na druhe fotce je "hra" s filtrem Multi Image 5 R , se kterym jsem vyfotila jednu stenu obyvaku. A na treti fotce je filtrem Multi Image 3 R vyfocena ulita.

2 komentáře:

  1. Měla jsi tchýni říct, ať si koupí manuál na vnouče... Je to síla :-(

    OdpovědětVymazat
  2. O takovém filtru jsem ještě neslyšela. Budu muset pohledat.

    OdpovědětVymazat