pátek 17. dubna 2009

25. Den

Patek, ... nuda ...




Rano jseme s Neny zaspaly. Otevrela jsem oci v 8.50 hod. a normalne odjizdime v 8:30 hod. do skolky. A to me jeste probudil telefon. Venku prselo celou noc, vzduch se procistil a ja spala jako mimino,.. a kdyby nezazvonil ten telefon, tak nevim, jak bych spala dlouho :-) Proste dneska cely den proprselo a ja byla tezce unudena a ospala.
Ted tady sedim a snazim se dat dohromady par pismenek a to nemluvim o dnesnich fotkach :-)






Odpoledne, kdyz jsem vyzvedla Neny ve skolce, tak chtela jit jezdit zase na kole. Porad sice poprchavalo, ale tak jsme sly a za pul hodinky jsme byly zase doma. Nenynka nasedla na kolo a jela,.. teda, ze se to nauci tak rychle, jsem teda necekala.
Potom si skladala puzzle a pred koupanim me ukecala, ze chce na pc, tak jsem ji pustila jeji oblibene YouTube.
Kdyz prisel Alex domu, tak jsme se sly koupat. Docela jsme se pobavili s Alexem,... nejdriv delala, ze Alexe nevidi, kdyz prisel, tak se ji taky nevsimal a sel jenom za mnou, dal mi pusu a pak se pozdravil se psem. A po chvilce Nenynka pronesla : "Papiiii, ich bin auch daaaaa" :-) rekla mu to tak vycitave, protoze ji nedal pusu. A pak mu rekla vsechno, co jsme delaly, ... ze byla jezdit na kole, hrala si, jedla a ze jsem ji pustila pc. Ted uz proste clovek nic neutaji :-)))

3 komentáře:

  1. Děti jsou kouzelné ve své otevřenosti a bez předstírání ;o) U PC vypadá jak profík ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímalo by mě, co si na té první fotce myslí :-). A na té druhé... Celá maminka :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Na prvni fotce kouka na Mickey Mouse a druha..... ja Ti dam cela maminka ;-)))

    OdpovědětVymazat