pátek 10. dubna 2009

18. Den

Patek, ... prestala jsem ...




... dnes kourit. Ten, kdo vi, o cem mluvim, tak urcite vi, jak mi je :-) Vcera vecer jsem dokourila posledni a dnes jsem si cigara uz nekoupila. Zatim jsem vydrzela, uz vic, jak 24 hodin. Dneska mi kamoska rikala, ze nejhorsi je prvnich 5 dni. Uz je jedno kolik dni to bude, dulezite je, abych to vydrzela. Je mi ale hrozne, jsem nervni, mam chut na cigaro, jenom bych jedla a vytaci me skoro vsechno. Momentalne me pekne rozhodilo, ze zitra jsme pozvany na grilovani a Alex za me domluvil, ze udelam bramborovy salat. Skacu radosti, ze se tady musim jeste ted matlat se salatem. A on dal uvarit brambory a dal na ne kmin a to asi tak, ze pul sacku. Ma stesti, ze uz spi :-))) O nic nejde, stejne musim ty brambory oloupat, ale proste me to ted rozhodilo :-)





Odpoledne tady byla Ilena s Markusem a Emmou. Sli jsme se vsichni projit a sednout si na zahradku a dali jsme si kazdy neco k piti ( tentokrat byla obsluha dobra a zaplatili jsme :-) taky jsme byli jinde ) a Nenynka si dala jeste hranolky.
Kdyz si vsimla, ze si Alex chova Emmu, tak se hned sla mazlickovat a pusinkovat,... zarlivka jedna.
Jdu dodelat ten salat a pak pelasim do postele, zitra musim vstavat s Neny ja, Alex jde uz v 6 hodin rano jezdit na kole,... blazen

3 komentáře:

  1. Ten kmín mě pobavil :-D. Držím palce, ať to vydržíš a moc neztloustneš :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  2. Hele držim moc palce, vím co to je...já teda přestávala kouřit, když jsem zjistila že čekám Lucku, tak to bylo lehčí - měla jsem velkou motivaci. Po porodu už jsem kouřit nezačla, ale jednou za měsíc si někde v hospodě u kafe to cigárko dám. Ale už mi nechutná.

    OdpovědětVymazat
  3. držím palce, neznám to, a jsem ráda, tak at nat tou závislostí vyhraješ a kmín super :oDDDD

    OdpovědětVymazat