úterý 28. dubna 2009

36. Den

Utery, ... moje malickost ...




Tak rano jsme jeli vsichni do skolky a hodinu sedeli s ucitelkou, ktera nas moc potesila, protoze jeji prvni slava byla, ze Nenynka je "super bombasticka",.... zadne problemy, dobre spolupracuje, dobre se zapojila do kolektivu, je samostatna(nekdy mozna az moc), dobre ji, je hodna na deti,... Pry ji nepotrebuji v nicem hlidat, jenom "vylepsit mluveni", ale to je naprosto normalni, protoze ma vlastne 3 jazyky a tak proste nekdy prohazuje slovosled. Ale ma pry jeste rok cas a pani ucitelka rikala, ze je presvedcena, ze do 5 let bude mluvit "ciste" ( to same nam rekl i detsky dr.). Nema problemy s vyslovnosti, proste nekdy prehodi slova ve vete. Tak jsem byla stastna matka, kdyz jsem to slysela a Alex to same. Potesi to, kdyz nekdo rekne, ze s ni nejsou zadne problemy. Probirali jsme i to jeji prevlekani a pry mam doufat, ze to je ted jeji faze a prejde ji to.

Odvezla jsemAlexe do prace a sla jsem si koupit novy programek na upravu fotek. Koupila jsem Paint Shop Pro - Photo X 2. Tak jsem ho hned nainstalovala a nemohla se odtrhnout,... az jsem malem zapomnela jet do skoly odpoledne ;-)





Nenynku jsem vyzvedla a ta byla dneska nejak podzrele hodna, az do vecera. Tak ji neznam. Porad se chodila mazlit, rikala mi, ze me miluje, neprevlikala se, na vse, co chtela delat se zeptala,.... Opravdu klidny a krasny den. Doufam, ze to neni klid pred bouri :-)





Ja jsem sla vecer na fotokurz. Dnes byla jeste teorie a potom se "hodnotily" fotky ze soboty. Kurz byl opravdu super a myslim, ze jeste nekdy zase nejaky navstivim. Dostala jsem ho od kamardky k narozeninam, tak mi volala, jak se mi to libilo a jestli to neco prineslo, tak jsem moc dekovala a rikala jem ji, ze to byl opravdu super darek,.... tak pry uz ted vi, co mi zase daji k Vanocum ;-) Ilena und Markus, DANKE !!!

Dnes jsem nic nefotila a davam me fotky z kurzu.

Jinak se stale prokousavam tim novym programem, dala jsem i jiny ramecek,... nevim teda, jestli zustane naporad. Bude to asi ted par dni trvat, nez se s tim programkem poradne naucim, tak se dopredu omlouvam a budu rada i za komentare, pokud by nekdo udelal neco jinak. Chybama se clovek uci! A kdyz uz jsem u tech komentaru, tak dekuji vsem, kteri nas blog "smiruji" a pisi komentare. Opravdu me to chytlo, jsem rada, ze to delam a hlavne doufam, ze to nevzda a budu pokracovat. Kazdy asi vi, ze nekdy proste neni cas, nekdy neni nalada, nekdy se udelaji fotky, ale k pouziti neni poradne zadna,... ale budu se snazit.

2 komentáře:

  1. Jsi kočka! A Neny šikulka šikovná! Pokračuj hezky dál. Jsem ráda,že jsi se zapojila. Snad mi jednou nebudeš nadávat, co tě ten nový koníček stojí peněz :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda Tobě to sluší ;o) a fotky jsou nádherné. Také moc děkuji za Tvé návštěvy na blogu a vím, jak to člověka potěší a žene dál ;o) Jo a Neny je šikulka, ať Vám stále dělá takovou radost....

    OdpovědětVymazat