pondělí 6. dubna 2009

14. Den

Pondeli, ... kytickovy den ...


Dnesni den u nas zacal opet scenou, ze si Neny nechtela oblect to, co jsem ji pripravila. Dneska jsem ji ale nechala a cekala, az se vyvzteka a nepovolila jsem. Je to s ni totiz cim dal horsi, nasla si totiz reseni. Kdyz uz ji "donutim" si vzit to, co ma pripravene, tak si schvlane nacura do kalhotek (ne, ze by se pocurala, ale udela par kapek, aby se mohla prevlect). Takze jsme dnes do skolky prijely az v pul desate.


Ja jsem dosla do mesta nakoupit par veci a potom jsem zase prala, uklizela a zehlila. Dnes jsem varit nemusela, bylo tady jidlo jeste od vcerejsi vecere.



Ve 3 hodiny jsem vyzvedla Nancy ve skolce a myslela jsem, ze pujdu do mdlob. Proc je moje dite takove prase??? Mila Nenynka se ve skolce zase prevlikla, vzala si na sebe puncochace a jine kalhotky, oblikla si kalhoty a asi aby ji nebyla zima, tak si vzala holinky a sla na zahradu. Venku bylo 27 stupnu. Spinava byla uplne cela,... oblicej cerny, ruce ani nemluvim, kalhoty cele mokre od kolen az dolu cerne, jeji svetle tricko bylo hnede,... hraly si deticky v pisku s vodou. Umyla jsem ji oblicej a ruce a nechala tak, jak byla a jely jsme domu.


V aute ji rikam, ze jsme tam nechaly bundu, a ona mi na to odpovedela : "Mama, es ist egal, ich habe zu Hause vielen Jacken". Tak jsem zase zalapala po dechu a rekla jsem ji, ze tu bundu mela dneska poprve na sobe, v sobotu jsem ji koupila. Ale to ji vubec nezajimalo. Tak jenom doufam, ze ji ve skolce zitra najdu.


Doma jsem Neny musela osprchovat, kdyz jsem videla, jak ma cele nohy spinave. Nastala opet scena, protoze se mela oblect. Nastesti prisel Alex domu a vyresil to za me. Sli jsme pak vsichni ven na prochazku a ja dnes fotila jenom kyticky. Tak deska je kytickaty den :-)





Kdyz jsme sli okolo vody, videli jsme zelvy, tak jsem se je snazila taky vycvaknout. Byly ale hodne daleko, vsude krovi a ja se nemela jak dostat k pordnemu mistu, abych mohla co nejlepe udelat fotku. Zelvicky sedely na stromu, co byl ve vode, tak jsem tam chtela vlezt, ale bala jsem se, ze tam zahucim. Alex se smal a rikal, ze o me nejde, ale kdyz tam spadnu, tak ten fotak muzeme vyhodit :-)))


7 komentářů:

  1. Nenynka je pěkný vykuk! Ať se opováží tohle poradit Káje! :-DDD A kytičky se ti dnes moooc povedly...

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásná přehlídka flóry a fauny! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si asi podáme ruce... Lucka sice nedělá scény kvůli oblečení, ale třeba kvůli tomu, že dneska zapomněla v autě u dědy "poklad" a ona ho chceeee a to teeeeeď a řve a řve. Dneska jsem jí vynadala tak,že pak asi hodinu brečela a prosila, že už to nebude dělat. ale je to čím dál častěji a s větší razancí....uf.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné kytičky a želvy jsou také povedené.... a našla se bundička ?

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuji za komentare, to potesi.
    A bundicka se nasla. Nastesti jsme ve skolce zatim vzdy vse nasly :-)

    OdpovědětVymazat