čtvrtek 2. dubna 2009

10. Den

Ctvrtek, ...Jaro si vzalo dovolenou ...



Tak tady u nas si jaro vzalo asi dovolenou. Dnes tady bylo 27 stupnu!!! Ze zimnich bund se preslo rovnou do tricek s kratkym rukavem. Je to tady jako v lete. Vsichni vyletneny, jenom jednu maminku s kocarkem jsem potkala a jeji chlapeck sedel v kocaru ve fusaku, mel zimni bundu a naparenou opravdu teplou cepici.

Ja dneska mela uklizeci a zehlici. Poklidila jsem zase neco a pak jsem zehlila tu hromadu, co tady na me cekala. Mam skoro vse hotove, ale dalsi pradlo mam jeste v susicce. Vyzvedla jsem Neny ze skolky a sly jsme do mesta, Nenynka chtela zase na zmrzlinu a tak jsme se zastavily jeste u Mekace, na namesti jsme se na slunicku najedly a pak za nama prisel Alex.



Nenynka chtela koupit knizku, tak jsme zasli do knihkupectvi, vybrala si knizku a sedla si tam najko stara-malda, hodila nozku pres nozku a nahlas si "cetla". Koupili jsme ji asi pred mesicem peknou knizku, kde jsou slova a mezi nimi jsou obrazky a ona musi rikat, co je na tom obrazku a takto je udelana cela kniha. Ma ji ted strasne rada, tak chtela jeste nejakou takovou. Takze ma ted s malou carodejnici.




Znate to? Udelate asi 150 fotek a neni tam zadna poradna. Grrrrrrr . No, se ani nedivim, kdyz jsem celou dobu mela nastavene makro. Ale jak venku svitilo slunicko, tak jsem ani nevidela, co jsem vyfotila a pak jsem doma opravdu koukala, co jsem to dnes vycarovala :-))) No jo, no, kazdy den neni posviceni a kazdy den se nevede,... takovy je zivot

2 komentáře:

  1. Tak to znám moc dobře ;o) Včera jsem musela skoro všechny fotky vyhodit!!! Špatně jsem nastavila foťák a k tomu to sluníčko!!!!!!! První fotečka je dokonalá, úplná modelka ;o)

    OdpovědětVymazat