pátek 3. dubna 2009

11. Den

Patek, ... Dnes nestiham nic ...
To je den dneska. Rano zacalo opet slzama, protoze si Neny nechtela vzit do skolky kalhoty. V patek chodi se skolkou do lesa, tak uz vcera vecer jsem ji rekla, ze si vezme kalhoty, to souhlasila, ale rano opet scena. No nic, odesla v kalhotech a kdyz jsem ji prisla vyzvednout, tak jsem myslela, ze se zblaznim. Jeji dziny mokre a kolena jako kdyby cely den lezla venku poctyrech, triko taky mokre, to jsem videla uz v satne. A kdyz jsem prisla na zahradu, tak nase Nenynka tam byla v tricku s kratkym rukavem a na sobe teplaky, ktere tam ma na prevleceni, ale ty uz ji jsou kratke(musim ji tam prohodit zase obleceni) a pod nima puncochace, co mela taky v tasce na prevleceni. Pusu spinavou, ruce cele cerne u nosu zaschla nudle,...... pripadala mi jako dcera te posledni zamestnankyne JZD a to jsme museli jet rovnou ze skolky do tanecni skoly. Tak jsem na ni natahla ty dziny a triko, v koupelne ji celou umyla a sly jsme na tancovani.
Po tancvani jsme jely domu, udelala jsem k veceri holandske rizky, bramborovou kasicku a okurkovy salat a nacpaly jsme si pupky. Alex prisel taky domu, tak se najedl a vyhnala jsem jeste celou rodinu ven, protoze jsem nemela na dnesek vubec zadnou fotku.


Dopoledne jsem byla u kadernice si nechat udelat trosku "letni barvicku". A tak kdyz jsme byli venku, tak jsem rekla Alexovi, at me vyfoti,..... a takto to dopadlo,...jednu fotku, kde jsem byla asi sto metru daleko a druha je ta, co je tady, kde se krenim proti slunicku. Proste chlap :-)

2 komentáře:

  1. Moc ti to sluší, super změna! Jde na tebe jaro, cooo??? :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou Ti to moc sluší, jsi moc pěkná ženská ;o)))))) a super vlasy....

    OdpovědětVymazat