čtvrtek 30. dubna 2009

38. Den

Ctvrtek, ... carodejnice ...




Dnes je patek 30. dubna, paleni carodejnic a moje mamka ma narozeniny. Mamcooo,... vse NEJJJ,.. hlavne zdravicko. Mame Te vsichni moc radi.

Tady u nas se carodejnice nepali tak jako to znam z Cech,... takze nemam moznost foceni nejake carodejnice a vecerni ohen, tak jsem alespon vyfotila nasi "domaci" carodejnici. Dostala ji Nenynka od babicky,... kdyz byla mensi, byla ujeta na carodejnice a ma i panenku "carodejnici", ta je ale docela hezka a i vonava :-)



Rano jsem Neny odvezla do skolky a sla jsem do mesta neco nakoupit. Zasekla jsem se v buticku, kde rada kupuji Neny obleceni, tak jsem ji zase koupila par kousku a asi hodinu tam klabosila. Prisla jsem domu a najednou koukam, ze je pomalu cas jet zase do skolky, protoze dnes jsem musela Neny vyzvednout "po O", kvuli baletu. Nenynka byla zase nadsena na baletu a potom jsme jely vyzvednout Alexe do prace.



Alex slibil Neny, ze ji koupi houpacku domu a tak jsem obhlidla na netu, co je za "domaci houpacky" a jelo se pro houpacku. Domu jsme prijeli az vecer, byli jsme jeste nakoupit jidlo a v Bauhausu pro haky na tu houpacku. Vylozili jsme nakup z auta a Alex musel jeste verit v to, ze houpacka bude dnes uz k pouzivani ;-))) . Takze ten tady montoval houpacku a Neny se jeste asi do 21 hodin houpala.



Zitra ma byt uz zase pekne pocasi, tak se asi pojedeme podivat na Markuse, jede nejaky triatlon. Alex chtel jet taky, ale uz nebylo volne startovni misto. Tak chce byt alespon jako divak a povzbuzovat ho.

4 komentáře:

  1. Neny na houpačce je úžasná! Ta musela mít radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a tvé mamce přejeme k narozeninám vše nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní houpačka, Neny chodí v baletním oblečení i po doma :))? Julas byla za baletku na maškarním plese a tak se jí to líbilo, že potom v sukýnce i spávala.

    OdpovědětVymazat
  4. Petro,... na te fotce ma Neny saty taky z maskarniho. Ona proste za jeden den stihne tech prevleku opravdu vice. Grrrr ;-)))

    OdpovědětVymazat