čtvrtek 9. dubna 2009

17. Den

Ctvrtek, ... brigada u sousedu ...





Dneska zustal Alex doma, nemaji momentalne moc prace a protoze je tady zitra a v pondeli svatek, tak si prodlouzil vikend. Rano odvezl Neny do skolky a potom sel delat uklid sklepa. Chystal se na to uz asi mesic. Neni tam uz mista k hnuti, vsude plno veci a do toho jeho vsechny kola. Ja jsem doma trosku poklizela a varila.






Odpoledne vyzvednul Neny ze skolky, slibil ji totiz, ze ji dnes vyzvedne na kole. Tak byla cela statna, ze pojede ze skolky domu na kole. Cestou se zastavili jeste na zmrzlinu.

Sousedum dnes privezli 45 pytlu hliny. Jsou to dva starsi lide a moc hodni. Nenynka sousedovi rika dedo, protoze, kdyz tam maji vnoucata, tak na neho volaji dedo, tak Neny taky :-) Alex, kdyz "dedu" videl, jak se snazi zvednout ten 70-ti litrovy pytel hliny a odnest na zahradu, tak rikal, ze mu to udela, at to netaha. Tak jsme nejdrive dostali slepici polevku na posilnenou a pak se pustili do prace. Ja makala taky. Sousedka rikala, ze jestli mam praci doma, tak ze si mam jit delat neco domu,... tak jsem ji rekla, ze doma mi ta prace neutece, ja budu rada, ze jim pomuzu a budu cele odpoledne venku, kdyz je tak krasne. Neny si tam hrala s jejich vnukem Timem, tak ta byla taky zabavena. Prerypali jsme celou zahradu nejakym elektrickym strojem a rozhazeli tu novou hlinu a zitra se budou davat seminka travy. Opravdu jsme si mali. Ale oni nam davaji v lete jahody, tresne a maliny ze zahrady, tak jsme radi pomohli.

K veceru me napadlo, ze nemam dnes vlastne zadne fotky, tak jsem u nich na zahrade vycvakla tulipan a krasne rozkvetlou tresen.





A tady jeste jedna fotka Nenynky z rana, kdyz odchazela do skolky. Rekla jsem ji, at si jde namazat oblicej a ona si koza vzala krem, co jsem ji davala v zime, kdyz byl mraz. Takze se tak krasne vymastila do skolky a ja ji musela jeste vse otrit, aby nevypadala, jako ze jsem ji dnes natrela maslem.

Žádné komentáře:

Okomentovat