středa 22. dubna 2009

30. Den

Streda, ... projizdka na kole ...




Neny jsem rano odvezla do skolky a pak jsem to dopoledne vylozene proflakala. Vubec nic se mi nechtelo a tak jsem si lehla a koukala na tv :-) Potom jsem jenom rychle uvarila a jela vyzvednout Neny.






Kdyz prisel Alex domu, tak jsme se jeli projet na kole. Alex chtel jet cestou, co chodi behat, aby vedel, kolik je to km. Cestou jsem vyfotila trosku priridy.





Volali nam z baletni skoly, ze Nenynka ma misto a zitra zacina jeji prvni hodina. Tak jsem zvedava. Zitra tam uz bude sama. Rodice museji cekat v "cekarne". Na zkusebni hodine jsem byla s ni v baletnim sale. Musim rici, ze to neni prochazka ruzovou zahradou. Kdyz to porovnam s tanecni skolou, kam Neny chodi uz asi pul roku, tak v baletni skole je to uplne o necem jinem. Na tancovani je to vse takove uvolnene, kdyz se detem nechce, tak si tam blbnou, kdyz chteji curat, jdou se vycurat, kdyz chteji pit, jdou se napit,... Na baletu je to jako "vojna". Neexistuje, jit curat(dle pani ucitelky to musi tech 45min vydrzet), nesmi ani pipnout, proste se nemohou ty deti spolu bavit a musi se jenom soustredit a spolupracovat. Kdyz zacina hodina, musi pani ucitelku pozdravit a podat ruku, to same, kdyz hodina konci. Je to proste o necem jinem. Nejdrive jsem si rikala, ze je to na ty 4-lete deti trosku moc,... ale kamaradka, co tam ma uz par let dceru mi vysvetlila, ze to neni vubec na skodu, ze se tam opravdu nauci poslouchat, soustredit se, disciplinu, spolupracovat,... No,...asi se to da opravdu prezit, je to jenom 45 minut jednou za tyden. Uvidime, zatim na te zkusebni hodine spolupracovala dobre, opravdu nepipla ani slovo a chce tam chodit, tak ji dame holt holku na "vojnu" :-)






Alex je ve fitku a ja bych mela zehlit. No,.... uvidim, co dnes zvladnu,... co ne, udelam zitra dopoledne.





3 komentáře:

  1. Budeme zítra držet Neny palce! Ať se jí na baletu líbí. Upřímně jsem na ni zvědavá. Kór když ji znám, jaká to je dračice :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí pařez ve vodě ;o) a držím palce ať se Neny na baletu líbí a stále jí to baví ...

    OdpovědětVymazat