úterý 7. dubna 2009

15. Den

Utery, ... oblackovy den ...


Tak dnesni dopoledne jsem si vzala pro sebe. Nejdrive jsem Neny odvezla do skolky a potom jsem trosku poklidila, pustila pracku a potom jsem si udelala nehtiky, uz jsem potrebovala doplnit gel a tak jsem vyuzila toho, ze jsem sama a mam na to klid. Udelala jsem obed a jela vyzvednout malou do skolky
Odpoledne prisel Alex a prinesl mi od kamarada z prace plnou tasku ruznych filtru na fotak, tak jsem se v tom nejdrive pohrabala a pak jsme sli na zmrzlinu.
Dneska teda dve nouzovky, protoze jsem si chtela hrat s tim fotakem a vyzkouset alespon nejaky ten filtr, takze nebyl nejak vubec cas. Ted tady jeste sedim a hrabu se v tom a koukam, co na co je. No, mam opravdu co delat. Zitra az odvezu Nenynku do skolky, tak snad udelam nejake fotky, protoze tam mam i par "hracek"

1 komentář: