pátek 24. dubna 2009

32. Den

Patek, ... bude vikend ...




Tak dnes jsem se trosku vytocila rano ve skolce. Mikynu, co jsme vcera nenasly ve skolce, protoze nebyl cas ji hledat, tak se nenasla. Maji ve skolce u vchodu hromadku veci, co nevedi, komu patri, nebo kdyz nekdo neco zapomene. Tak jsem se znovu ptala Neny, kde ji nechala a opet se mi dostalo odpovedi, ze nevi, kde je a ze to nevadi, ze koupime jinou. Tak jsem se tak nastvala a rekla jsem Nancy, ze kdyz ji nenajde, nez pro ni prijdu, tak, ze nepujde dnes na tancovani. Nejde mi tak o tu mikynu, ale o to, jak se k tomu stavi,... proste se nic nedeje a koupi se nova. Grrrrrr.

Odpoledne jsem prisla do skolky a uz cekala Nenynka s mikynou v ruce a hlasila, ze ji nasla a ze jdeme na tancovani. Tak vida, jde to!!! Zrovna ji pani ucitelka hledala skokove ponozky, protoze jeji mela spinave a mokre zase. Ja nevim,... v pondeli jsem ji dala do jeji tasky ve skolce 5 paru ponozek a 4 kalhotky,... dnes tam nebylo nic. Tak ja nevim, jestli mam ty ponozky kupovat na kila :-(

Neny v aute cestou domu skoro usnula a byla tak protivna, ze jsem premyslela, jestli na to tancovani s ni mam vubec jit. Nakonec se uklidnila a sly jsme.





Po tancovani jsme se zastavili uz i s Alexem na zmrzlinu, prisel nam naproti. A pak chtela jit Neny jezdit na kole, tak jsem byla rada, ze chce jit jeste ven, ze snad neco nafotim.



Jeli jsme okolo pizzerie a Neny ze chce salamovou pizzu, tak jsme si dali pizzu a pak se jelo domu.




A kdyz jsem uklizela kolo, tak jsem si vsimla, ze u sousedky uz je, sice jeste zeleny, krasny rybiz. Uz se tesim na maliny ;-) Ty tam ma taky. Vzdy rostou az k nam na zahradu a tak z nasi strany si je muzeme vzdy zobat.



Zitra mam zase ten fotokurz, tak jsem zvedava, co budeme delat. Jenom jsem trosku nervozni, protoze presne nevim, kde je sraz. Budeme v jednom parku par km od nas a pry se sejdeme na parkovisti v 10 hodin. Jenomze me napadlo, ze okolo toho parku jsou 4 parkoviste. Tak snad je nekde zitra najdu. Nemam na nikoho telefon, tak se nemuzu ani zeptat.


1 komentář:

  1. Držím palce, ať najdeš to správné parkoviště a těším se na moudra z kurzu :)). Ten strom je parádní.

    OdpovědětVymazat