sobota 18. dubna 2009

26. Den

Sobota, ... sedivy den ...





Dneska byl odpravdu sedivy den,... cely den zatazeno, obcas poprchavalo, proste den, kdy bych zustala nejradsi cely den v posteli. Nechtelo se mi dnes delat vubec nic. Je az neuveritelne, jak to pocasi na lidi pusobi. Proste nas slunicko rozmazlilo :-)






Dopoledne jsme vyrazili do mesta, je sobota a to je u nas vzdy ve meste trh. Pred hrackarnou byl zase detsky kolotoc, tak Nenynka uz z dalky vykrikovala, ze chce na kolotoc. Dneska se to kupodivu zvladlo jenom jednou jizdou, ale musela jsem slibit bratwurst a hranolky.







Fotila jsem dnes jenom cestou do mesta a z mesta. Kdyz jsme sli uz domu, tak v jedne zahradce stala tato zaba a Alex mi rikal, ze tu Froschkönigin musim vyfotit. Tak tady je :-)





Odpoledne nas uz ven nikdo nedostal, sice to bylo videt na Nancy nalade,... zadna skolka a ven se neslo, takze to podle toho vypadalo.


Alex mel na dnes domlueno se sousedem, ze mu pomuze namontovat kuchynskou linku, kterou mimo jine maji v byte od 23.12.2008 a stale tam stoji zabalena. Domluveno bylo, ze na to pujdou hned rano,... ale to je tezke s lidma, kteri vstavaji ve 2 odpoledne a fungovat muzou tak od 17-ti hodin. Takze sel Alex v pul 6 montovat kuchynskou linku,... snad se do rana vrati ;-)

A ja jdu dat ted Neny spat, prectu rychle pohadku a potom mi davaji Deutschlad sucht der Superstar :-)))

3 komentáře:

  1. Moc krásné fotky, čímm dál lepší, ať se i dál daří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi pomalu tulipánková princezna (královnou je Péťa :-)).

    Neny to moc na kolotoči sluší! Hned jsem si vzpomněla na to, jak se tam u vás Kája s Neny hádaly o to, která bude první v helikoptéře! :-D

    OdpovědětVymazat