úterý 14. dubna 2009

22. Den

Utery, ... dalsi kytickovy den ...




Dalsi krasny den. Sice se nam ma to pocasi od ctvrtka trosku pokazit, ale musim rici, ze jsem ted ty posledni dny nacerpala silu ze slunicka a hned mam lepsi naladu.

Rano za mnou prisla Nenynka a ptala se me, jestli je uz dnes otevrena skolka. Tak jsem ji rekla, ze se jdeme oblikat a pojede se do skolky a ona pofnukavala, ze do skolky nechce, ze si chce jit zase hrat s Tomem :-)

Prisla jsem pred skolku a videla jsem tak krasny cerveny "strapaty tulipan". Jeste nikdy jsem takovy tulipan nevidela. Tak jsem si hned rekla, ze musim vzit odpoledne do skolky fotak a ten si musim proste vycvaknout. Kdyz jsem odpoledne prisla do skolky, tak uz tulipan nevypadal tak pekne, jak na nej svitilo slunicko, tak se uz "rozsklebil" a uz nebyl tak pekny, ale stejne jsem ho vyfotila. Zitra rano si vezmu taky fotak a treba bude po noci zase takovy krasny, jako byl dnes rano.





Nevim proc, ale jak je ted venku krasne a vsechno kvete, tak me to nuti fotit jenom ty kyticky :-)






Odpoledne, kdyz prisel Alex, tak jsme jeli nakoupit, nejak byla po svatkach prazdna lednice. Kdyz jsme se vratili, tak byla Neny cela stastna, ze Tom byl zase u babicky. Tak si spolu hrali.






Neny sice dneska nemela "jeji den". Byla unavena ze skolky a bezela a zakopla a protoze mela sukynku, tak odrene cele koleno, tekla krev. Tak jsem s ni sla domu, dostala jeji milovanou naplast a sla zase ven. Asi za pul hodiny zakopla znova a druhe koleno slo taky do krve. Chudak vypada zase jako kluk,... cela odrena. Tak jsem ji ted vecer rekla, ze si zitra vezme do skolky kalhoty a hned mi hlasila, ze si chce vzit zase sukynku, ze uz ji kolinka neboli. Ja se z ni zblaznim :-)))

5 komentářů:

  1. A dala jsi jí "kuličky"??? :-D Kája si dnes také odřela koleno. Ale jelikož jsme měly namířeno na zmrzlinu, dala jsem jí vybrat - buď bude brečet a jdeme domů, nebo jí to přestane bolet a půjdeme na zmrzku. Zmrzka vyhrála. Jen to koleno pak každýmu ukazovala...

    OdpovědětVymazat
  2. Jasne, ze dostala kulicky :-) Ale ted uz je hodne dlouho nemela, dokonce jsem musela premyslet, kde je mam.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherně nafocené kytičky, moc se Ti povedly ;o)

    OdpovědětVymazat