sobota 11. dubna 2009

19. Den

Sobota, ... grilovani ...




tak dnesni den se nam trosku zvrtnul :-) Co jsme meli nejaky plan na cely den, tak dopadlo vse uplne jinak. Ale byl super den a poradne dlouhejjj :-)





Venku bylo krasne, Nenynka litala jenom v kalhotkach a hucela, ze chce pisek. Na podzim jsme vyhodili piskoviste, protoze se nemelo kam dat na zimu, takze jsme museli zajet do Bauhausu pro piskoviste a pisek. Tak si Neny hrala venku, cela nadsena. Odpoledne jsme jeli na tu grilovacku, kde jsme byli pozvani. Vubec se mi nechtelo, nejdrive jsem rekla Alexovi, at jede jenom s Nancy, ze zustanu doma, ale ten nechtel, ze mam jet taky. Tak jsem se nechala opravdu premlouvat, ale pak jsem povolila. Rekla jsem ale, ze do 20 hodin chci byt urcite doma.





A jak to dopadlo??? ...... Domu jsme prijeli ve 23.45 h. A to jenom proto, ze jsem rekla, ze uz opravdu musime jet, ze musim do Projektu napsat alespon datum a ulozit to, jinak prijdu o den :-)

Grilovacka nemela chybu, dospelaci pokecali, deti se vyradily. Nenynka a Tom byly uzasni, krasne si spolu hraly, za cely vecer jsem neslysela slovo : "Mamiiiii......."

Na prvnim a druhem obrazku je Alisa, dvanactileta sestra Tima. Tima a Neny nebylo mozne vyfotit, mam asi jenom 3 rozmazane fotky. A nase Nenynka ma ted alergii na fotak,... doufam, ze ji to rychle prejde.

Jooo a zatim se drzim a nekourim!!!

3 komentáře:

  1. Tak to jsi frajerka, že sis nezapálila! Grutuluji a držím palce dál...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta druhá fotka. A vydrž, prvních čtrnáct dní je nejhorších...

    OdpovědětVymazat
  3. Portréty jsou fakt krásné, ten druhý vede ;o) a držím palce, to mě se asi nepovede!!

    OdpovědětVymazat