čtvrtek 23. dubna 2009

31. Den

Ctvrtek, ... mame doma baletku :-) ...






Tak dneska mela Nenynka jeji prvni hodinu baletu,... jeji Velky den, na ktery ceka uz asi pul roku.

Ja jsem dopoledne uklizela a zehlila a pak jsem jela malou vyzvednout do skolky. Ucitelka koukala, ze jsem tam dnes tak brzo a pak si vzpomnela, ze ma dnes Neny balet, ze cely dopoledne o nicem jinem nemluvila. Opet Nenynka nevedela, kde ma svetr, takze jsme odesly a svetr zustal "nekde" ve skolce, ale proste nebyl cas ho hledat. Tak se me ucitelka ptala, jestli chci pujcit neco ze skolkoveho obleceni, aby ji nebyla zima jenom v tricku (dneska bylo docela chladno). Rekla jsem ji ze neeeee, ze si to bude snad priste pamatovat, kdyz ji bude ted zima. Stejne jezdime autem, tak slo jenom o tech par kroku k autu. Ale byla jsem opet nastvana,... ja uz nevim, jak ji to vysvetlit, ze si musi davat na sve veci trosku pozor.





A tak jsme jely rychle domu, vzala jsem tasku s vecma a jely jsme do baletni skoly. Tatinek naridil, ze mam Neny koupit novy drez a kufrik na baletni veci. Tak byla Nenynka rada, ze ma novy drez. Zacala hodina a Neny sla statecne sama,..dostala jsem pusinu a uz byla pryc. Za 45 minut se otevrely dvere a vsechny holcicky bezely k maminkam. Nenynka na me skocila a rikala : "Mamiiii, ja jsem krasne tancovala". Uplne jsem mela slzy v ocich z toho, jak byla nadsena. Potom jsem se ptala ucitelky, jak to zvladala a pry super, jenom jednou si sedla a tak ji zvedla a pokracovala dal. Po hodine jsem ji rekla, ze dostane ten kufrik, tak si sla vybrat, z jakym obrazkem chtela. Vzala si s baletnima piskotama a byla strasne dulezita. Vubec se nechtela prevlect, ze pry pujde domu v drezu a ze to musi ukazat doma tatovi. Tak jsem ji musela premlouvat, ze tata stejne jeste neni doma a ze musime jit ven a je zima,... nakonec si vzala jeji obleceni a jely jsme domu.

Doma se hned prevlekla a zacala tancovat. Chtela pustit jeji baletni CDcko a hned mi zacala ukazovat, co delaly. V tom prisel Alex domu a tak Nenynka cela stastna, ze muze ukazat tatovi jeji novy drez, kufrik a co se vse naucila. Pak za nim prisla s kufrikem a rikala : "Papiiiii, danke schön"






A tady jsou dve fotecky z baletni skoly,... jedna je chodba k tanecnimu salu (vsude jsou na stenach fotky ) a druhou jsem vyfotila venku pred skolou,... jsou tam fotky baletek a baletaku






Navecer jsme jeli nakoupit neco k jidlu a pred obchodakem je postaveny cirkus a na travicce u silnice privazany ponik ;-) . Tak jsem ho z auta rychle vycvakla




5 komentářů:

  1. Tak hodně štěstí a žádné výrony kontníků:-) Krásné fotky..

    OdpovědětVymazat
  2. Neny jako baletka nemá chybu!!! To její nadšení muselo být úžasné! Moc přeji, ať jí to vydrží :-). Posílám pusu!

    OdpovědětVymazat
  3. šikovná baletka, tak jí přeju hodně úspěchů ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásná baletka....takže i já přeju lehký krok a hodbně úspěchů ;o)

    OdpovědětVymazat