neděle 19. dubna 2009

27. Den

Nedele, ... "35-tka" ...




Dnesni den byl vylozene hekticky. Slavila jsem narozeniny,... uz 35 :-(
Vlastne ten den zacal krasne, az jsem mela slzy v ocich. Nenynka se probudila po 1 hodine v noci a prisla za mnou a rikala : " Maminko, ty mas dnes narozeniny? " Tak jsem ji rikala, ze mam. A ona mi zacala zpivat Happy Birthday. Strasne me to dojalo a uvedomila jsem si, jak uz je to "velka holka". A pak mi rekla, ze chce jit spat k nam, tak jsem ji vzala k nam.

Alex mi rekl, ze mi udela dort a koupili jsme piskot. Neny vedela, ze to je na dort me k narozeninam. Kdyz jsme byla na zachode, tak rozbalila ten piskot a pustila se do nej. V te chvilce jsem myslela, ze ji pretrhnu. Tady je totiz v nedeli vse zavrene, takze nebylo mozne koupit novy. Nastesti nas zachranila sousedka, mela piskot doma.

A tak mi Alex udelal 2 dorty, jeden s malinama a jeden jahodovy(z toho nakousaneho piskotu) a jeste upekl citronovou buchtu. Oni ti chlapy umi, kdyz chteji ;-)))






Pak sel Alex s Neny vyvencit Taylu a kdyz se vratili, tak mi Nenynka prinesla kyticku k narozeninam. Byla cela stastna, ze mi natrhala venku kyticku k narozeninam. Zase jsem mela slzy v ocich a musela jsem premyslet, jake by to bylo, kdybych tady ty prcky mela oba a prihnal se tak za mnou i Taylorek, ze ma pro maminku kyticku.







Odpoledne prisla na kafe Ute a Markus a s nima Tom, tak mela Neny partaka na hrani. My jsme vsichni sedeli venku na zahrade, protoze bylo venku krasne a deti litaly venku a pak zase domu a tak porad dokola. U Neny v pokojicku to bylo jako po boji. Slysela jsem, jak se doma mlati smichy a tak jsem se radsi sla podivat domu, co delaji. Nechapala jsem. Doma mama 3 krecky a Neny mela v kazde ruce jednoho krecka a strasne se tomu smaly. Kdyz jsem se zeptala, kde je ten treti, tak pry nevedi. Takze vecer se doma hodinu hledal treti krecek. Nastesti se nasel.



Navecer prisla Ilena s Markusem a Emmou.






Nenynka se hned pustila do muchlovani s Emmou a tak si ji Markus musel vzit k sobe.
Dostala jsem od nich kurs foceni "Portretskola". Je to na 9 hodin a zacina se v utery vecer, potom pokracuje v sobotu a zase dalsi utery vecer. Tak jsem na to zvedava.







Jinak je to tady jako po boji, ale nemam dnes uz silu neco uklizet, takze mam zitra co delat, az odvezu Neny do skolky. A ted uz se tesim do postele :-) Uz nejsem nejmladsi, tak potrebuji vic spanku :-)))


PS: Jeste me potesila Ilena s Markusem. Ptali se me, jestli jsem opravdu prestala kourit, tak jsem rekla, ze nekourim a rikali oba, ze je to znat na pleti, ze vypadam "jinak". Tak jsem mela radost. Taky jsme omezila muj litrovy prisun Coly a obcas piju i vodu :-)

7 komentářů:

  1. Tak ještě jednou všechno nejlepšííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Alex je šikula šikovná! Už vím, kdo udělá příště dort pro holky :-DDD.

    Hele, s tou pletí ti to řekli určitě jen proto, že máš dnes ty narozeniny! :-DDD Kecám!!!

    OdpovědětVymazat
  2. ;-))) Myslis jako, abych nesmutnila, ze uz jsem tak stara???

    A dekuji za pranicko.

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně- všechno dobré do dalšího roku života!!!
    Okousaný korpus :-))
    Alex-má můj obdiv!!
    Smutnit nad číslovkou? ani nápad-každá má svoje kouzlo ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatečně vše nejlepší, hodně zdraví a splnění všech přání. Alex je moc šikovný, dort vypadá úžasně, hned bych si dala ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nej nej a fotečky nádherný, jen nějak nestíhám psát pod každou zvlášt, ještě ze byl okousanej, aspoňjste měli 2 to u mě by to bylo horší, bych musel apíct novej, to je pracnější :O))))))

    OdpovědětVymazat
  6. Vsem moc dekuji za gratulace, to potesi,..i za komentare.

    OdpovědětVymazat