sobota 25. dubna 2009

33. Den

Sobota, ... fotokurz ...




Rano se mi vubec nechtelo vstavat. Ale musela jsem vylezt uz v 8,30 hodin, coz je na me na sobotu brzo ;-). Alex sel jeste behat, ja jsem pripravila Neny a kdyz Alex prisel, odvezl me na ten sraz kurzu a jel s Nenynkou na anglictinu.

Kurz byl super, opravdu se mi to libilo a ty 4 hodiny utekly jako voda. Po 14te hodine me Alex zase vyzvednul, Neny byla u Toma a hrali si na zahrade. Byla jsem unavena jako kote. A tak jsem si lehla na slunicko a chvilku odpocivala. Nade mnou litalo jedno letadlo za druhym, coz je tady u nas normalni, vsichni miri na Frankfurt na letiste, takze litaji uz docela nizko.

Alex pomahal cele odpoledne sousedovi delat na zahrade najkou boudu a Neny s Tomem si hraji cele odpoledne. Jeste ted jsou venku a tak mam chvilku klid, jsem sama doma. Ale za chvilku ji pujdu zahnat do vany, protoze chci vecer koukat na Superstar.





A ted jeste par fotecek z dnesniho kurzu
















4 komentáře:

  1. Super je ta první fotka z kurzu a fousatý pán! Také bych si dala nějaký ten kurzík... Se máš! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se přidávám, že se mi líbí vousáč. Super fotka. Já jsem dneska taky něco fotila, ale doplnim až zítra, dnes už jsem moc unavená.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné. Taky bych nějaký kurz potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda ty portréty jsou nádherné, šikulka ;o)

    OdpovědětVymazat