pondělí 20. dubna 2009

28. Den

Pondeli, ... uklizeci po oslave ...





Tak hned rano, co jsem odvezla Neny do skolky, tak jsem se pustila do uklizeni. U toho jsem si jeste obarvila vlasy.





Odpoledne jsem vyzvedla Neny ve skolce,... dnes jsem ji musela hledat. Vsechny deti venku a ucitelka mi rikala, ze je vzadu na pisku. Prijdu tam, Neny nikde. Dalsi ucitelka mi rikala, ze tady ted neni, ze ji uz 3x vyhnala od jejiho obleceni, ze se chtela zase prevlikat. Dalsi ucitelka mi rikala, ze ji asi pred 2 minutama videla behat po zahrade. Ctvrta ucitelka(jeji) se smala, kdyz me videla a rikala, ze Neny dela jeji oblibenou cinost. PREVLEKA SE!!! Takze jsem ji chytila pri cinu a musela se prevleknout zase do veci, ve kterych sla do skolky.





Odpoledne prijel Alex z prace, slezl z kola a sel hned behat. Kdyz se vratil, sli jsme do mesta na zmrzlinu. Potkala nas Alisa, tak sla s nama. Neny cela nadsena, ze jde taky. Ona proste miluje velke holky a nastesti Alisa ma trpelivost. Chodi 8 let na balet a tak Nenynce ukazuje vzdy baletni kroky a Neny se uz tesi, protoze ted nekdy by meli uz zavolat z baletni skoly a Neny bude taky chodit na balet. Chudak ceka uz vic jak pul roku,... neprve musela cekat, az ji budou 4 a ted cekame, az zacne novy kurs, ale zapsana uz je.

Fotila jsem dnes jenom cestou, kdyz jsme sli na zmrzlinu holky a kdyz jsme sli domu, tak jsem vycvakla nasi ulici.

4 komentáře:

  1. Tak převlékání je i Julinky nejoblíbenější činnost. Ale kdo má po ní potom uklízet ty haldy oblečení :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Jé my taky čekáme, já jsem se domlouvala s mým trenérem z tance, že bych tam Lucku dala po prázdninách, to jí bude 4 a půl, snad to zvládne, je to pro děti od šesti let. Trochu se bojim, že ještě neudrží tolik pozornost. ten balet je takhle od malička? my tady nic takovýho nemáme bohužel:-(

    OdpovědětVymazat
  3. To převlékání mě dostává, když chci aby si kluci oblékli jiné tepláky, tak je musím přemlouvat :o))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee,... co bych dala za to, kdyby mela jedny teplaky za den :-) U nas je to posledni dny uz tak daleko, ze mam jednu pracku kazdy den jenom Neny obleceni ;-(((

    OdpovědětVymazat