neděle 26. dubna 2009

34. Den

Nedele, ... tchyne ...




Dnes rano Alex odjel uz asi v 7 hodin jezdit na kole,... meli dnes "delsi trasu", asi nejakych 150 km. Bylo domluveno na dnesek, ze se pujde grilovat ke svagrovy a ze tam dodatecne oslavime moje narozeniny. Tak jsem s Nenynkou dopoledne nalozila maso a udelala salat. V poledne jsme se vydaly na cestu k Tine a Alex tam uz na nas cekal. Me bylo zase cele dopoledne spatne od zaludku z toho, ze uvidim tchyni :-)
Nenynka se ale tesila, ze si bude hrat se Alicii a Carlosem(sestrenice a bratranec).

Prisly jsme k nim, polozila jsem maso a salat, Alex zacal grilovat a ja se sla kochat kytickama na zahrade :-)


Takze jedna kyticka "zavrena a jedna uz otevrena" :-)




Nikdo mi "dodatecne nepopral", takze to byla vlastne takova normalni navsteva a jeste prisla svagrovy kamaradka s rodinou take na jidlo, coz jsem vubec nevedela, ze prijdou. Tak jsem byla pekne znechucena, to kdybych vedela, ze se to pojme jako normalni navsteva, tak jsem si to maso ugrilovala u nas na zahrade. No,... ale Nenynka se bavila, tak to bylo pro me nejdulezitejsi a ja si hrala s fotakem :-) Jim hlava nebrala, co porad fotim :-)


Jedna kyticka i s pavucinkou






Na zahrade maji na strome houpacku, takze Neny tam urcite hodinu prohoupala. Na fotce je s Alicii a jeji kamaradkou Rebeckou


A protoze jsem se opravdu nudila, tak jsem strom fotila i odspodu :-)





Tchyni jsem nastesti moc nevidela, jenom u jidla, kdyz do ni zacal Alex hucet, ze uz by se mela pomalu hlidat, pribrala od konce ledna 10 kg, prestala kourit,.... tak se zacala strasne smat a pronesla, ze ji misto cigaret cokoladu a ze Nancy snedla i cokoladoveho zajicka, ktereho ji koupila k Velikonocum. Grrrrrr. Proste vetsiho sobce cloveka jsem nezazila. Doufam, ze ji ted zase par mesicu nebudu muset videt. S Neny opet komunikace nulova,... kdyz jsme prisly, rekla ji ahoj a kdyz jsme odchazeli, tak ani slovo. Proste jak ja rikam : "Papirova babicka" ,.... Neny ji ma napsanou jako babicku v rodnem liste, tim to konci.





A kdyz jsme prijeli domu, tak jsem zahlidla, jak u sousedu na tresni pristal ptacek, tak jsem ho taky bleskla.
Mam dnes nejak moc fotek, nevedela jsem, co vybrat, tak jsem to dnes trosku zaplnila :-)





4 komentáře:

  1. Hej, ty umělkyně, ty fotky jsou fakt super...jak to děláš? já budu muset taky na nějakej kurz. Hlavně ta první je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si teď říkala, že seš čím dál lepší! Krásný fotky... Co ta tchýně s tebou dělá :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že kurz Ti vyloženě prospěl, překrásné fotky ;o) A že máš takovou tchýni, tak z toho si nic nedělej, já mám sice tchýni super, ale tchán je na zabití!!!!!!!!!!!!!!! Dokonce mu nevadí, že okrádá vlastní vnoučata aby obdaroval třetí od své dcery!!!!!!!!!!! A to s ním žijeme v jednom domě, sice odděleně, ale vídáme ho pravidelně a není chvilka aby nám nezkazil náladu!!

    OdpovědětVymazat