pondělí 27. dubna 2009

35.Den

Pondeli, ... dalsi pracovni tyden ...



Tak tu mame kratky pracovni tyden, i kdyz me se to netyka. Uz jsem doma otravena a nemuzu sehnat nejakou praci, ktera by vyhovovala mojim podminkam. A pritom nestiham a to jsem doma. Nejak si neumim ten cas rozvrhnout. Stihla jsem toho vic, kdyz jsem chodila do prace.




Odpoledne jsem vyzvedla Nenynku a kdyz prisel Alex, byli jsme venku na zahrade. Alex pomahal jeste sousedovi stavet tu boudu a Neny si hrala s Tomem. Ja jsem sla po obchodech se podivat po nejakem programu na upravu fotek, protoze upravuji fotky na Neny pc, kde mam PhotoDraw a na mem notebooku nemam nic. Takze musim vzdy fotky zkopirovat, pak nahrat k Neny do pc, upravit, opet zkopirovat a nahrat ke me. A to opravdu zdrzuje, delam to vzdy az vecer, kdyz Neny usne. Jsem totiz jelito, ktere treba s GIMPem vubec nehne, takze potrebuji neco "jineho" a hlavne neco bud v nemcine nebo v cestine.




Zitra jdeme " na koberecek " do skolky ;-) Neee,... mame rano pohovor s pani ucitelkou. Delaji to jednou za rok, chteji mluvit s rodici a informovat, o tom, jak se dite ve skolce chova. Tak jsem zvedava, co nas zitra ceka.

2 komentáře:

  1. Gimp používám a jsem s ním spokojená. Je na něho hodně návodů, to zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  2. GIMP není težký, jde o to zkoušet a zkoušet ;o) Bobulková fotka moc pěkná ;o)

    OdpovědětVymazat