středa 15. dubna 2009

23. Den

Streda, ... strapaty tulipan ...



... tak jsem naklusala do skolky s fotakem a pred skolkou fotila ten krasny tulipan, ktery dnes uz tak krasny nebyl :-(

Dnes jsem mela uklizeci a radila jsem po celem byte. Zitra musim udelat uz jenom Nenynky pokojicek,ale to bude na cele dopoledne. Zase porovnat vsechny hracky na sve misto a vse poradne uklidit.




Alex prisel dnes uz ve 2 hodiny domu, ze nemaji praci, tak prisel driv a jel vyzvednout Neny do skolky. Zavolal mi ze skolky a ptal se, co mela Nancy dnes na sobe za obleceni. Hned jsem vedela, ktera uhodila :-( Opet si prevlekla ve skolce veci, co tam ma a jeji leginy, ktere jsem ji rano dala na sebe, dala pry nejake holce a ta v nich odesla domu. Koupila jsem je asi pred 10ti dny, aby mela jedny lepsi a kvalitni, kdyz ted uz nenosi puncochace k sukni, tak ze ji budu davat 3/4 leginy. Na leginy dost drahe, ale rekla jsem si, ze snad vydrzi. A ona si je klidne da nekomu jinemu. Tak jsem se hned rozcilila, ... nechapu ty matky, ze si odvedou dite ze skolky v jinem obleceni. Nastesti Neny rekla, ktera holka je ma a ucitelka o tom vi, tak doufam, ze je zase dostaneme zpet. A Neny jsem rekla doma, ze od zitra bude chodit do skolky v teplakach :-) Ucitelka mi sama rikala,... "Ona Nancy vzdy rano prijde jako modelka a kdyz ji vidim odpoledne, jak vypada, tak vas lituji"





Odpoledne jsme byli venku na zahrade, Neny si hrala na pisku a potom prisel jeji kamarad Tom.







A tady jeste jedna fotecka, Alex namaloval Neny rybu a carodejnici a ona je vymalovala (foceno od nas z okna). Myslim, ze nase sousedka uz zase sepsala stiznost, ze si Neny malovala na zem. A urcite to ma nafocene :-) No, jeste mesic a pul a pak uz budou pryc. Dneska nacpala tak popelnici, ze ani nejde zavrit. Tak uz mozna tridi ten jejich bordel v byte a pripravuji se na stehovani :-)




A dneska mam zase vzpominaci naladu,... dnes je to 4 roky, co mel mas Taylorek pohreb. O vikendu chci jit na hrbitov a zasadit nove kyticky a udelat zase novy "domecek" tomu nasemu andilkovi

4 komentáře:

  1. Čínský chocholatý pes??? Viděla jsme ho poprvé v životě loni,když si ho pořídila sousedka. V zimě nosí legrační oblečky :-)
    Krásné fotky, kytky jako živé ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,... chocholac ... nase Tayla nosi taky oblecky, jinak by asi ven nevylezla. A ted uz ji musim mazat kremem na slunicko. Je uz zase uplne cerna. V zime je svetla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neny je kulík ;o) s tím oblečením mě dostala ;o)))))) opět krásné fotky a Alex umí krásně malovat ;o) Máš smutné výročí, neumím si to ani představit... Chtěla bych Ti napsat něco bovzbuzujícího, ale nenacházím slova :o(

    OdpovědětVymazat