pátek 1. května 2009

39. Den

Patek, ... 1. kvetna ...




Tak tu mame 1. kvetna,... hlasim, ze pod rozkvetlou tresni se nic nekonnalo,.. tresne jsou uz odkvetle tady u nas ;-))) Takze to byl nejaky jiny kvetouci stromek.




Dopoledne sel Alex behat a pred 12 hodinou jsme odjeli za Ilenou a s ni jsme jeli potom "masinkou" jak rika nase Neny (U-Bahn) za Markusem na ten triatlon. Bylo kvuli jizde na kole uzavrene pul mesta, takze jsme museli driv vystoupit a slapat pesky. Tak jsem udelala i par fotek vesnicky.





Kdyz jsme prijeli, bezel Markus uz posledni kolo a zahlidla jsem ho na posledni chvilku a tak rychle fotak a fotit nekoho, jak bezi z kopce, proste nic moc :-) Takze mam jenom jednu fotku a to hodne spatnou (Markus- ten v modrem)



Pro deti tam bylo docela dost veci na zabavu,... malovali obliceje, deti si malovaly, skakaci hrad, navlekani koralku,... Neny si nechala vymrsknout motylka :-)





Tato fotka take desne nekvalitni, jenom mi nedalo toho zavodnika nevyfotit. Kdo vi alespon neco malo o triatlonu, tak vi, jaka kola se pouzivaji a kdyz jsem videla tohoto "lazenskeho svihaka, jak to masti na kole, kterym jezdi rano do fabriky" , tak mi to opravdu nedalo a tady ho mate :-) Ale na druhou stranu "klobouk dolu", ze jde vubec ke startu,... ja bych to nezvladla ani nahodou.




U dalsi fotky mi to take nedalo a nazvu ji jednim slovem "Realita" ;-)))






A kdyz jsme cekali na masinku, tak sel okolo rytir.





Jsem dnes uz tak unavena, ze jdu do postele. Byl super den,... zitra ma byt pocasi lepsi jako dneska, tak asi budeme grilovat.


3 komentáře: