pátek 29. ledna 2010

314. Den

Patek, ... bude Fasching ...



... rano jsme odjeli do skolky i s Alexem, ten pokracoval dal do prace. Ja jsem byla ve skolce do 12. hodin a potom jsem sla do pizzerky. Alex vyzvednul odpoledne Nenynku ve skolce a potom me v praci.

Jeli jsme nakoupit, musela jsem koupit veci na ten bramborovy salat na zitra. Dnes mi ve skolce rekly, ze na karneval musi byt prevlecene i pani ucitelky a protoze zijeme v Risi nemecke, kde je Fasching velka akce, tak jsem si dnes zakoupila kostym. Takze budu Pipi ucitelka :-)))

5 komentářů:

  1. To je bomba! K nerozeznání od originálu!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný model. Jako vystřižený z mé oblíbené knížky. Hezké:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No ty jsi fakt jak od astrid!my máme třetí týden v únoru..škoda, že jsi tak daleko, bych si ho půljčila, já bych musela mít fakt úspěch!

    OdpovědětVymazat
  4. Jooo, já si taky hned říkala, že je to Pipi- a ono jo! Sluší ti to! Od Pipi k nerozeznání :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeee, moc Ti to sluší ;o) super kostým..

    OdpovědětVymazat