úterý 19. ledna 2010

304. Den

Utery, ...




... dnes se Alex postaral o Nenynku a vzal ji jako kazde utery do skolky a ze skolky. Me se to libi, alespon jeden den se muzu v klidu vyspat, ale jestli to budeme delat takto dal, ze ji vzdy v utery bude brat Alex, tak to nevim. Zda se nam, ze to je na Neny moc, ... je ve skolce od pul 8 (nekdy drive) a do 16 hodin.


Dnes byla od te doby, co prijela s Alexem tak protivna a uknourana a minuly tyden to bylo take. A ted je asi tak pretazena, ze nemuze usnout. Je 21 hodin a stale nespi.


Ja jsem dnes trochu poklidila a vyzehlila, ale moc jsem toho celkove neudelala, ... potrebovala bych asi nove Duracelky ;-)

3 komentáře:

  1. no..tak to já celou elektrárnu:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, také hledám záložní zdroj energie a někam jsem ho zašantročila. A fotka je úplně umělecká, líbí se mi.

    OdpovědětVymazat