středa 20. ledna 2010

305. Den

Streda, ... jsem trapna ...




... tak dneska me Nenynka dostala, ... sla jsem s ni odpoledne do mesta, ze necham udelat v automatu zase nejakou velkou fotku a koupim ramecek. Vcerejsi Neny fotka vylezla z automatu, vzala jsem ramecek a sla s Neny ke kase. Ta se zase zastavila u kazde rtenky, kremicku, detske kosmetiky, prasku na prani a nakonec u pokladny ty vsechny bombonky, zvykacky, lizatka, ... a zacala, ... ja chci to a to a tadyto, ... a ja, ze ne. Polozila jsem u kasy na pas fotky a ramecek. Hned vedle me si stoupla starsi dama. Pani pokladni zacala skenovat a Neny si vedla svou, ze ji musim neco koupit, ... asi na pate NEEEE se na me podivala a prohlasila: " Maminko, ty jsi ale trapna, nakoupila jsi si jenom pro sebe a ja nemam nic". Aby vsichni rozumneli, tak mi "prednesla" celou vetu v nemcine. Nejdrive se na me podivala zarazene pani prodavacka, hned se zarazila starsi dama vedle me a potom jsme se vsechny tri zacaly smat. Jsem presvedcena (mozna, abych se tim uklidnila), ze je to dalsi slovo ze skolky a Neny presne nevi, co to znamena






...vecer jsem chtela udelat zase nejakou fotku, Neny teda se rozhodla, ze dnes opet spolupracovat nebude. Se ji ale ani nedivim, ... posledni dny fotim jenom ji

8 komentářů:

  1. Na to že jsi trapná matka, tak hezky fotíš! :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. A zůstala jsi trapná anic nepřihodila..a katko..jak je německy trapná?:-) Páč já už jsem česky trapná..asi 15 let:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Katko,dcerunka je šikulka :-) .Se musím smát co nevymyslí.Zatím se mi nestalo,žebych byla taky trapná :-) .

    OdpovědětVymazat
  4. Andy, ... bylo to presne takto: "Maminko, du bist peinlich, ..."
    A mas pravdu, trapna jsem zustala a nic neprihodila :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. v spolu mluvíte česky jinak?Ale t staečnost chválím:-)Tvojí myslím.-)

    OdpovědětVymazat
  6. Když trapná tak trapná. Také bych vytrvala, ikdyž je to kus odvahy. Nicméně hezky napsané, pobavila jsem se. CO všechno se ty děti ve školce nenaučí. A navíc malý kurz němčiny, tu větu si budu pamatovat. Mám totiž německé šéfy:-)-teda šéfky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Andy, ja na Neny mluvim skoro porad cesky, ... s ni je to horsi, ... vetsinou odpovida v nemcine, ale "nutim" ji, aby odpovidala cesky. Zrovna dneska jsem ji rikala zase, at mi odpovi cesky, ze az bude u babicky, ze ji nebude rozumnet a ona mi na to rekla: "Kdyz jsem tady doma, budu mluvit nemecky, ale u babicky a u Kaji budu mluvit cesky". A kdyz me chce vytocit uplne, tak zacne placat anglictinu.

    Jitko, tak ty dres na Dojclandaky, jo? :-)))

    OdpovědětVymazat