sobota 9. ledna 2010

294. Den

Sobota, ... a rano to uz bylo jine ...



... tak jsem si vcera vecer stezovala, ze snih neni, ... rano uz byl a ne ze malo na to, jak "rychle" zde silnicari pracuji. Pracuji??? Asi ne!!!


V noci nasnezilo, rano uz nesnezilo, vlastne cely den nesnezilo, ... ale kdyz me vezl Alex v 11 hodin do prace, tak na silnicich byl snih, ktery byl od par aut vyjety. Na 3 proudove dalnici byl jeden pruh a take jenom vyjety od aut. Na sjezdu z dalnice ke me do prace jsem myslela, ze tam zustaneme stat, bylo tam tolik snehu, ze se v tom nedalo jet. Zvladli jsme to a to jsem byla rada, kdyz jsem v zrcatku videla, jak se zezadu riti rozjety autobus.


Alex dal pokracoval s Neny na anglictinu, jeste v aute nahlas premyslel, jestli tam ma vubec jet, ze ty silnice to je opravdu katastrofa. Nakonec tam dojel a tam cedule, ze hodiny zacinaji od pondeli. Vubec nam nedoslo, ze skola ma jeste prazdniny, takze ani anglictina neni.
Tak jel jeste koupit tu matraci a potom domu.



Odpoledne me vyzvednul Alex s Nenynkou v praci a jeli jsme jeste nakoupit neco k jidlu. K veceru prehodil Alex Neny tu matraci a dodelal celou tu postel, ... takze muzu dnes uz zase spat v loznici :-) Ja jsem uvarila, najedli jsme se a ja se sla s Neny vykoupat a potom jsem ji dala spat

... moje "stehynko", ... barvicky moc na fotce nejsou videt, ... Alex me cvaknul ve vane a ani jsem to nevedela ...

3 komentáře: