pondělí 11. ledna 2010

296. Den

Pondeli, ... zacatek noveho tydne ...






... jako kazdy den, ... rano s Neny do skolky, ... dnes jsme vyrazily uz v 8 hodin, protoze jsem vedela, ze cesta bude trvat o par minut dele :-) Na devatou hodinu do prace jsem to stihla presne.



Odpoledne jsem zajela nakoupit, mela jsem ukol od Neny, koupit mrkev na snehulaka. Zajela jsem do skolky a jely jsme domu. Cestou mi Nenynka nadsene vypravela, jaka byla prvni hodina baletu ve skolce. V baletni skole jsem dala vypoved, ted maji kazde pondeli uctelku baletu ve skolce a tak jsem ji prihlasila tam.



Potom jsme dosly vyvencit Taylu a zustaly venku, ze udelame slibeneho snehulaka. No, ... snehulak se neudelal, nesla udelat ani mala kulicka ... proste to neni snehulakovy snih :-)))




Kdyz prijel Alex vymrzly na kole, tak jsme sli vsichni domu. Udelala jsem na prani Alexe a Nenynky testo na palacinky a dal uz pokracovali oni.




Vecer se probehlo vanou a dali jsme Neny spat. Zitra musi brzo vstavat, pojede do skolky s Alexem, vezme si auto, ... ja mam zitra VOLNO ...

2 komentáře:

  1. To je úplně nový blog:-) Moc hezké. A kuchařinka je šikovná, to je vidět:-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný blog.taky bych to chtěla, ale neumím to tam pak v HTML dát

    OdpovědětVymazat