neděle 24. ledna 2010

309. Den

Nedele, ...



... tak to by clovek nerekl, ale je to tak. Uz se vam nekdy stalo, ze jste zaspali, kdyz mate byt v praci v 11 hodin??? Me se to dnes stalo :-))) A nevim, jestli se stydet, nebo se smat. Nenynka me probudila rano asi v pul 8, ze si chce pustit tv a ze ma hlad. Alex s ni odesel do kuchyne udelat snidani a potom odesli ven, ... Neny jezdila na kole a Alex behal (trenoval). Zazvonili na me v 11 hodin a probudil me zvonek. Kouknu na hodinky, vidim, ze je jedenact a vylitla jsem z postele jako torpedo. Ani nevim, jak rychle jsem se oblikla a vycistila zuby. Neny dala pusinku, na Alexe nebyl uz cas :-) a letela jsem k autu.



Odpoledne jsem prisla domu, Neny mi rikala, ze koukala na Cervenou Karkulku a ze byla s tatou venku a fotila jejim fotakem. Alex mi potom rikal, ze "natacela videa" na jeji fotak a hlasite to komentovala a ze se az divil, jakou ma slovni zasobu. Pry nechapal, co z ni lita za slova. Skolka ji v tomto nedela vubec dobre, ... vsak zitra uz "dohlednu", kdo to do te skolky nosi.



A zitra je pondeli a ja jdu prvni den "bojovat" :-) Rano jdu do pizzerky a v jednu hodinu nastupuji do skolky. Domu pujdu s Neny v pul pate. Doufam, ze budu mit silu jeste zitra neco napsat sem na blog :-))) Jinak nemoc se k nam zatim nedodrapala uplne, ale moje hlasivky pracuji tak na 50%.


AndyPan mi jednou psala do komentu, ze by chtela vedet, jak to chodi u nas ve skolce, ... takze az bude cas, za par dni, tak popisu skolku pohledem oci rodice a pohledem oci pani ucitelky

3 komentáře:

  1. Andyje profesně zvědavá, dnes lezu taky brz...musím psát po rán tu diplomku aod pčíštíh pondělí se můžeme zahlcovat navzájem...já snad můžu občas i fotku, když jsem si zamkla bog, tak snad předejdu žalobám na svou osobu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem schopna zaspat i na odpolední. Zejména teď v zimě, asi jsem byla v minulém životě medvěd:-) Tak přeji úspěšný "boj" a jsem zvědavá na zážitky.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím napsat ještě jednou. Je to taková shoda okolností, že dnes jsem měla od dětí snad pět omluvenek, že zaspaly. V klidu ve dvanáct. A divily se, že se divím. Zaspat do oběda je přeci naprosto normální:-) Tak to máme vysvětlený:-)

    OdpovědětVymazat