sobota 16. ledna 2010

301. Den

Sobota,... moje "krasavice" ...





... dnes byla takova uplne normos sobota, ... nic se nedelo, o cem by se dalo napsat :-)

... a ja nevedela, co fotit, tak jsem se pustila do krasavic ...













6 komentářů:

  1. No jooo, já mít doma takové krasavice, tak se o ně taky starám jako o vlastní :-DDD. To je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm,tak ty jsi nebezpečná konkurence!! :-) Moje jsou zatím jen obalené poupaty, ale až to vypukne...taky to nafotím! :-) Hotová botanická...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Žasnu a obdivuju. Tu svoji ani nemohu nafotit, to by jí bylo v té konkurenci hodně smutno.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky diky. Vsak ja se o ne staram, jako kdyby byly moje vlastni ;-)))

    OdpovědětVymazat
  5. No ta moje chuděrka..ale aspoń byla v kýbli svodou:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Katko..prosím, poslal jsem ti na mail pozvání..musela jsem zamknout anevím, zda jsem to udělala správně, tak se ozvi, když tak to pošlu znovu

    OdpovědětVymazat