čtvrtek 7. ledna 2010

292. Den

Ctvrtek, ... nahodny kup ...



Dnes byl takovy normalni den. Rano jsem se probudila, koukala na e-Bay, kde jsem koukala, jak se hybe cena postele pro Nenynku. Prihodila jsem tam s tim, ze aukci stejne urcite nevyhraju a odjely jsme do skolky a ja do prace. Odpoledne jsem vyzvedla Nenynku a jely jsme domu. Otevrela jsem pc a jake bylo prekvpeni, kdyz jsem cetla mail, ze postel je moje .Nenynka uz opavdu nejak nema misto na nic v pokojicku, tak doufam, ze takto zase bude trosku mista pod posteli. Vecer jsem napsala prodejci mail, ze by jsme si postel zitra vyzvedli, ... zatim se neozval, tak snad rano. Nastesti je ta firma 20km od nas, takze nemusim platit docela drahe postovne. Neny bude urcite prekvapena, nevi o tom.



Ted jsem koukala na zpravy, tak o vikendu ma priji opravdova zima, ... pocitaji, ze napadne tak pul metru snehu a uz se zrizuji krizove staby. Budou zavrene i skoly, ... to za nas, kdyz jsem byla mala, tak to bylo uplne normalni, hromady snehu, -25 stupnu a do skoly jsme chodili stale. Tady se uz zrizuji krizove staby, ... stejne jako v lete, kdyz je teplo, tak take jsou zavrene skoly. Nevim presne, ale myslim, ze od 28 stupnu se nevyucuje ...
Jooo a moje stehno zacina hrat pomalu vsema barvama, ... dnes mi delalo problem i jezdit autem, jak jsem musela seslapovat spojku, tak to poradne bolelo. Rameno take nic moc, ale snad uz ty bolesti pomalu odejdou ...

5 komentářů:

  1. Gabro,vůbec ti to nezávidím.Přeju ti ať tě přestanou bolístky brzy bolet.Jak to dopadlo s tou kartou a trezorem?

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že už z vás miška udělala s gábi dvojčata..neměla bys s tím radši jít?

    OdpovědětVymazat
  3. Andy..máš recht :-).Káťo sorry :-) !

    OdpovědětVymazat
  4. Miško, my už jsme tak trošku srostlý, tak si z toho nic nedělej :-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Misko, nic se nedeje :-))) Jsme jako velka rodina :-DDD

    Jinak tady zatim nikdo nebyl,... ale co neni ted, muze byt treba za mesic, ze? Ja doufam, ze se to vyrsi a hrisnika najdou a nas uplne vynechaji.

    A bolistky se trosicku lepsi, rameno je lepsi, noha zatim moc ne, ta se "krasne vybravuje" a boli, kdyz ridim, kdyz seslapavam spojku, ... ale jsem uz velka holka, tak to vydrzim :-)

    OdpovědětVymazat