čtvrtek 28. ledna 2010

312. Den

Streda, ... v -15. na kole ...




... tak dneska nam trosku prituhlo. Rano jsem vstala a Alex uz hudroval, jaka je venku zima a jak to klouze, kdyz byl rano vyvencit Taylu. Natahl na sebe to nejteplejsi veci na kolo a vyrazil. Ja jsem pripravila Neny obleceni a sla jsem ji probudit. A najednou klice v zamku. Alex prisel zase domu. A rikal, ze dojel jenom k benzince a tam se otocil a jel zase domu. Pry mel skoro umrzle prsty za ten kousek co ujel a jet se pry taky neda, protoze silnice se podoba spise zrcadlu. Takze pockal na nas, nez se pripravime, sam se take prevlekl a jeli jsme vsichni autem.



Ja s Neny do skolky a Alex si vzal auto a jel do prace. Dnes to slo, protoze ja jsem mela dnes dlouhou sluzbu, ... od 8 do 16. hodin. Bylo to docela dlouhe, ale opravdu jsem tam spokojena, ... Neny uz se take "lepsi" a ja jsem dnes dostala i "pochvalu", ze dobre pracuji.



Odpoledne si Alex vyzvednul ve skolce obe holky a jeli jsme jeste nakoupit a potom domu. Vykoupala jsem se s Neny a sla se kouknout na muj serial a probudila jsem se rano v pul sedme na sedacce v obyvaku, ... asi to moje telo potrebovalo :-)

2 komentáře:

  1. Copak máš za seriál? A osm hodin ve školce je jroznejch:-( Mám to jednou za 14 dní abudu ráda, když na mě ten den už pak nikdo nebude mluvit:-)))

    Je fajn, že tak pěkně pracuješ...

    OdpovědětVymazat
  2. I tady přituhuje. Zima prostě ukazuje svoje horší stránky a ač si myslím, že by to už stačilo, mrzne dál. A pochvala je dobrá, ne? Potěší:-)Šikulka:-)

    OdpovědětVymazat