pátek 8. ledna 2010

293. Den

Patek, ... ufff, to je zima ...





... rano se nechtelo Neny vstavat, ... no, me taky ne, ale nakonec jsem vylezla a Neny jsem jeste asi 20 min nechala spat. Odvezla jsem ji do skolky a ja jela do prace. Dopoledne mi volal pan, kdy si chceme vyzvednout tu postel, ze jsou ve firme do 20 hodin. Tak jsem hned volala Alexovi, at tam zajede co nejdriv, aby nebylo potom hodne snehu.




Vyzvedla jsem Neny a jely jsme domu, ... Alex prijel chvilku po nas. Najedli jsme se a ja dosla s Taylou a protoze jsem nemela zadnou fotku, tak jsem si vzala fotak, ze nekde neco rychle cvaknu. No, to jsem si dala,... venku jsem byla asi 10 minut a malem mi upadly ruce. Rikala jsem si, ze venku je tak - 20 stupnu a podivala jsem se na teplomer a ono jenom - 3 stupne. Ale ten vitr je tak studeny ...




Alex potom odjel vyzvednou tu postel a kdyz se vratil, tak se pustil do montovani. Nenynka cela nadsena, ... ja az tolik zase ne, protoze kdyz uz byla postel slozena a chtela jsem tam dat matraci, tak jsem zjistila, ze jeji matrace byla 80cm a ted potrebujeme 90cm. Grrrr ... Takze zitra dojdeme koupit vetsi matraci. Ted jsem ji tam dala moji od nas z loznice a ja budu dnes spat v obyvaku na sedacce :-)))




PS: Jinak zatim ten ocekavany snih neprisel k nam, nespadla dnes ani vlocka, ... ovsem rano to muze vypadat jinak, ze?

3 komentáře:

  1. no tak to je smůla..katko, prosím, nemůžeš mi pomoco sehnat ten modelovací set, co má gábi? byly jsme tam včera a jsem z toho úplně nadšená..

    OdpovědětVymazat
  2. Andy, ... prijedeme asi zacatkem brezna, tak ti ho privezu, to neni vubec problem. Tak se Sarince zalibila modelina, jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi říkala, že bych ti mohla poslat peníze v českých na účet..to bych byla ráda kdyby to šlo..my moáme jen tu modelínu..ale ne ty vykrajovátka a tak..a hlavně ty boxíky , aby to nevyschlo..ta krabice mi přijde ideální..

    OdpovědětVymazat