pondělí 4. ledna 2010

289. Den

Pondeli, ... Rauchmelder ...







... tak nam zacal "novy rok" a dnes sla Nenynka poprve zase do skolky, Alex do prace a ja taky. Po praci jsem se zastavila za kamoskou v pekarstvi, pokecaly jsme asi hodinu a jela jsem vyzvednout Neny do skolky.




Kdyz jsme prijely domu, tak asi za 5 minut zvonila sousedka. Vratila se ze Spanelska a privezla Neny dve tricka. Jedno je super, ... s Cervenou Karkulkou a vlkem :-) Vepredu je Karkula a vlk, jak jdou k babicce do chaloupky a vzadu(na zadech) je vlk, uz prevleceny za babicku :-))) Nenynka byla nadsena a hned hlasila, ze si ho musi vzit zitra do skolky






Odpoledne prisel Alex a ja jsem sla vytrit celou chodbu v baraku. Cele schody jsou bile od snehu a soli. Potom odesel Alex do sklepa si zacvicit, byl liny jet do fitnesu, tak cvicil na jeho masine ve sklepe.






Ja jsem napustila vodu do vany, ze se pujdeme s Neny vykoupat. Nenynka chtela zapalit vanocni purpuru,tak jsem ji to udelala. Chtela jsem udelat par fotek, tak jsem odsunula stul,abych mela misto, ale Neny vubec nespolupracovala. Chvilku si jeste hrala a ja uz jsem ji hnala do koupelny, at se slikne a vleze do vany. Ja uz jsem pomalu lezla do vany a Neny rvala :"Fujjjj,co to tady smrdi???". Tak jsem zacala brblat z koupelny, at se jde uz okamzite koupat a ona stale hucela, ze to tady strasne smrdi. Tak jsem se rozcilila a rvala z koupelny, ze to "smrdi" ta purpura, jak chtela zapalit a at uz okamzite jde do vany. Trvala na svem, ze to smrdi a stala u jidelniho stolu. Ja cela vytocena vybehla z vany, ze ji zazenu koupat a najednou koukam, jak zacinaji horet na lustru andelska kridelka. Koupila jsem je uz asi pred 2 lety, ze je dam na hrbitov a nakonec zustaly na lustru u jidelniho stolu. A ja jak jsem asi odsunovala ten stul, tak jsem drcla do lustru a ty kridelka spadly na zarovku a zacalo to horet.


Uffff, ... ve me by se krve nedorezal. Musim napsat, ze se da rici, ze nam Neny zachranila mozna i zivot, a nebo jsme mohli uz bydlet na ulici ... ja se znam, zavru do koupelny dvere a jsme ve vane vzdy tak pul hodiny, ... kdyz jsem si predstavila, ze by uhorela ta snurka, kridelka spadly a primo pod nima je adventni venec, ten je na drevenym stole, vedle je stromecek a u neho komoda ze dreva, ... no, radsi ani nechci pomyslet.


Alex prisel domu a hned se ptal, co jsem pripalila, ... tak jsem mu to vylicila a on hned Neny pochvalil a me naridil, ze prvni, co zitra udelam je, ze zajdu koupit i do obyvaku Rauchmelder. Mame jenom jeden a to u Neny v pokojiku, ...

2 komentáře:

  1. Ufff, ještě že to dobře dopadlo!!! Nenynce posílám pohlazení...

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to je nářez!..andělská křidýlka, anděl strážný.

    OdpovědětVymazat