čtvrtek 21. ledna 2010

306. Den

Ctvrtek, ... Tak!!! A v pondeli nastupuji ...





... zatim jsem tady nenapsala ani pismenko o tom, ale nebylo nic jiste, ... takze az dnes. Asi pred tydnem se me ptala pani reditelka ve skolce, jestli bych nemela zajem na par tydnu delat ve skolce, ze potrebuji zaskok za jednu starsi pani ucitelku, ktera je ted dlouhodobe nemocna. Vedi ve skolce, ze jsem delala 7 let ve fitnesu ve skolce. Donesla jsem pani reditelce vsechny potrebne papiry, ta to dala na mesto na schvaleni a dnes dopoledne mi volala, ze zitra mam jit na mesto podepsat smlouvu.




Kdyz jse prisla vyzvednout Neny, vratila mi pani reditelka moje papiry a dala mi plan na pristi tyden a hned mi rekla, ze si budeme tykat.




Tak jsem na to zvedava, snad to zvladnu, ... zatim budu delat 24 hodin tydne, ... takze od pondeli jsem uca ve skolce :-) Prelozeno pro Wlcici, od pondeli jsem "skolkova zena" :-)))))

... a jedna pro Gabcu :-))) Mate priznivce i v Dojclandu :-) ...



Ze skolky jela s nama i Alae, holky si hraly doma a potom jsme sly udelat mafinky. Vecer, kdyz prisla Alae maminka, tak byla opet mala scenka, Alae nechtela jet domu ...

8 komentářů:

  1. Tak takové tričko chci taky!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. A ja si to myslela,.. videla jsem ho v obchode,.. ale nebyla velikost na Kikcu, ... treba ho jeste uvidim nekde jinde :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Co je to tu za davové šílenství??? jsou i jiná povolání :-)), žejo: AndyPan, Marcelo, ... no o sobě - školní ženě- ani nemluvím ;-)
    Tak ať se daří... děti jsou obvykle fajn, jen někteří rodiče jim to kazí :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Katko,
    GRATULUJU!!!!
    O "školkových ženách" vím jen,že se mi starajli(jí) o dcery(ru) :-) :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. No tak katu, vítej do klubu:-))))Receptím na muffiny by nebyl? kouila jem si ty košíčky...

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Katko, to je hezké - držím palce, ať to jako školková žena krásně zvládáš. :o) A jako pančitelka ze základky mohu přesně potvrdit slova Wlčice - děti jsou většinou v pohodě, jen někdy ty rodiče.... :oD :oD :oD

    A mufínky vypadají skvěle - takové princeznovské.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda holky,.... nestraste me :-))) Ja jsem presvedcena, ze jsem vycvicena, kdyz jsem par let delala na uzavrnem oddeleni psych. lecebny, ... tak snad ty rodice zvladnu ;-D

    Andy, ... receptik by teda nebyl, protoze to delal strycek Prof.Oetker:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nu vskuku davové šílenství, je to tady skoro jako ve sborovně:-) Ale sem do té sborovny chodím ráda. Katko, gratuluji, tak jako tak je to hezká práce a oddělení psychiatrie jako průprava je myslím dostatečné:-)

    OdpovědětVymazat