úterý 26. ledna 2010

311. Den

Utery, ... hlasivky jsou lepsi ...






tak jsem dnes byla uz pred 8 hodinou v praci, ... na to se musim ted naucit, ze budeme driv vstavat. Ve skolce se mi moc libi, jenom jsem z tech vsech jmen deti trosku poblaznena. Nektera jmena jsou opravdu zvlastni. Treba jedna holcicka se jmenuje Afrika.




Nenynka me sice ve skolce pronasleduje na kazdem kroku, ale ostatni pani ucitelky rikaly, ze je to normalni a ze ji to prejde. Kam jdu ja, jde i ona. Kdyz jdu nejake dite prebalit, jde se mnou, kdyz jdu s nekym na zachod, jde se mnou, kdyz jdu nektere dite oblect, jde taky, kdyz si dam nejake dite na klin, chce taky, protoze ja jsem jeji maminka, ...



Dneska jsem delala do 14. hodin, potom jsem jela do byvale prace, ze si vyzvednu sek, protoze jsem stale nedostala vypltu. Sek tam byl ale na tretinu toho, co mam dostat a me papiry tam nebyly. Takze jsem byla tak naslapnuta, hned jsem volala Alexovi a ten se tezkym zpusbem pohadal po telefonu se sefem, ... rano mu poslu faxem moje odpracovane hodiny a kolik mi ma dat penez a uvidim, ... kdyz to jinak nepujde,ta me asi ceka pravnik.. Takze i risi nemecke se deji takove veci :-(((




K veceru Neny radila s Alexem a pak si vytahla jeji baletni veci a nacvicovala doma :-)

3 komentáře:

  1. Koukám, že Nancy je tam tedy jedno z naprosto normálních jmen :-). Tak ať se ti tam líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No s plenama bych ve školce bojovat nechtěla:-) a neny to fakt přejde..ale já budu ráda, když jí u sebe mázt nebudu...vím jistě, že by mě štvala..a rozvracela morálku:-) jsem rída,, že se ti líbí..a afrika je v podstatě moc hezké jméno...

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou jsem učila dítě jménem Perla, pak řadu jmen trochu exotických. Nejvíc jsem se zapotila s příjmením. Měla jsem žáka jménem Šourek a říkat Šourku, pojď k tabuli mi fakt nešlo. Afrika evokuje slunce a v tomhle počasí by jistě patřila k oblíbencům:-) Přeji, ať se i nadále líbí:-)

    OdpovědětVymazat