sobota 2. ledna 2010

287. Den

Sobota, ... starame se o miminko ...







... Ja jsem sla dopoledne do prace a vratila jsem se po treti hodine. Alex byl s Neny venku, ale rikal, ze sli za hodinu domu, ze mela uz cerveny nos.




Kdyz jsem prijela z prace, tak jsme zasli do mesta, chtela jsem do C&A, ... maji ted slevy 20% na vsechno a svagrova tam dela, takze s jeji kartickou to je jeste dalsich 20%. Chtela jsem si koupit pyzamo. Vzdy jsem v zime nosila kosile, ale mamka mi dala pred Vanoci pyzamo a ja jsem se na nej tak naucila, ze jsem ho vzdy vyprala a rychle hodila do susicky, aby bylo vecer zase suche, ... tak jsem rekla, ze vyuziju tu slevu 40% a koupim si jeste nejake. Tak jsem odesla s dvouma pyzamkama a doma hned probehly prackou a susickou, takze ted uz tady sedim v novem pyzamku :-)))






K veceru si Neny vzala Nintendo a starala se s Alexem o miminko. Ten pak odesel na trenik a tak jsem se musela start i ja. Takze se pripravovaly flasky s mlikem, krmilo se, prebalovalo se, prevlekalo, chodilo nakoupit, uklizet pokoje, davat hracky, koupat ... proste jako zive dite. Kousla jsem se s Neny do toho, ze kdyz se Alex vratil, koukal, ze jeste hrajeme a Nenynka neni vykoupana :-)




Vcera mi psala smsku kamoska, kterou jsem uz asi 4 roky nevidela. Bracha ji dal na me cislo na mobil a tak mi napsala a dnes jsme se nasly na Skype, tak jsme si vecer jeste psaly, jak zijeme. Moc me to potesilo, ze mame zase na sebe kontakt. Hodne jsme spolu kamaradily a vymetly kazdou diskotku :-))) Ale to uz je hooodne davno. Zdenka ma uz patnactiletou slecnu doma a devitileteho raubire, takze to uz je opravdu nejaky patek, co jsme spolu parily ...

2 komentáře:

  1. Někdo utírá pokaděné zadečky, jiný sklízí úrodičku :-D. A kdo si hraje, nezlobí :-))).

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, známe to...ještěže nemáme Nintendo..zase bych se na to určo chytla:-))

    OdpovědětVymazat