úterý 5. ledna 2010

290. Den

Utery, ... mrzne ...






... dneska jsem mela cely den volno, ... uterky jsou ted moje volne dny, tak jsem se domluvila s Alexem, ze v utery si bude brat auto a vozit Neny do skolky a vyzvedavat ji a ja mam potom cely den na uklid doma. No, cely den, ... kdyz jsem se probudila v 10 a nez jsem zacala neco delat bylo 11, ... takze spis pul dne :-))) Jeste jsem musela dojit s Taylou, ... obesla jsem s ni blok a myslela jsem, ze umrznu, ... pocasi fakt, ze by ani psa nevyhnal.




Ale i tak jsem stihla vygruntovat cely byt, jenom koupelna me ceka ma zitra. Ted vecer jsem vyzehlila jeste pul hromady pradla, co se tady nahromadilo, tak to zitra taky dodelam.




K obedu jsem udelala rizky, tak kdyz prisel Alex s Nenynkou, tak jsme se najedli. Ted me tak napada, ... obed??? To uz asi ne, ... proste neco mezi obedem a veceri, ... prijeli pred patou.

... foto pro Gabcu :-))) ...



Kdyz jsme se najedli, dojeli jsme na nakup, zitra budu vyzvedavat ze skolky i Alae a budou si u nas hrat s Neny a vecer si ji jeji maminka vyzvedne. Takze chtela Nenynka, ze udelame vsichni spolu dort, tak se muselo jet nakoupit. A ja jsem si udelala dnes take radost, ... koupila jsem si nove koste :-)))

1 komentář: