středa 13. ledna 2010

298. Den

Streda, ... krmeni ...




... ja byla v praci a Neny ve skolce. Kdyz jsem ji vyzvedla, dojely jsme koupit neco k jidlu a jely jsme domu.




Dosla jsem vyvencit Taylu a potom jsem Neny prevlekla do oteplovaku a sly jsme k vode krmit kaceny, protoze jsem tady mela stary chleba a housky. Vzala jsem fotak, ze neco vyfotim. Najivne jsem si myslela, ze Neny bude krmit kacky a ja budu mit klid na foceni. Omyl!!! Moje dite pokazde, kdyz jsem zaostrila, do me strcilo, nebo zrovna neco chtela a zatahala me za bundu, nebo chtela nadrobit housky, nebo uklouzla, ... proste pokazde bylo neco, abych nemohla vyfotit neco tak, jak bych chtela. Pokazde jsem ji rikala, at do me nestrka, ze jsou fotky potom rozmazane a kdyz uz to nakonec pochopila, o co mi jde, tak do me zacala strkat schvalne, ... moje nervy. Ruce jsem mela uplne zmrzle, o nohach nemluvim, ... vzdala jsem to a sly jsme domu, protoze Neny uz zacala take nadavat, ze ji je zima.

Žádné komentáře:

Okomentovat