čtvrtek 28. ledna 2010

313. Den

Ctvrtek, ... trosku nestiham ...



... tak dneska rano mela Nenynka skoro slzicky, protoze jsem ji v pul 9 dala do skolky a dnes jsem tam nezustala. Byla jsem dopoledne v pizzerce a od 13. hodin ve skolce, ... takze dopoledne tam byla sama a to se ji vubec nelibilo.



Kdyz jsem odpoledne prisla do skolky, tak jsem sla s detma delat koralky a potom jsem jim pustila dvd, co jsem vzala doma od Neny a sli jsme tancovat, ... kupodivu se pridalo i par kluku a moc se to detem libilo.



Domu jsme prijeli zase az k veceru, Alex uz byl doma a tak jsem mu "predala" Neny a ten si vychutnaval cas s jeho beruskou.



Jinak ja posledni dny nejak nestiham (o foceni ani nemluvim), zitra to bude to same a to musim vecer jeste udelat bramborovy salat na sobotni fest do skolky

2 komentáře:

  1. Také nějak nestíhám. Jistě by byly vhodné nějaké prázdniny:-) Přeji prima sobotní fest, asi to bude zajímavé:-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak fotky sem....katko, mají tam ve školce i nějaké předepsané vzdělání učitelky, jako u nás?

    OdpovědětVymazat