neděle 31. května 2009

70. Den

Nedele, ... to pry dostanu ;-) ...



... tak tohoto cerveneho krasavce pry dostanu, kdyz budu hodna ;-DDD ....... jenom nevim, kdy to bude ;-)







Dneska jsme si udelali krasny den,... dopoledne jsme byli u baraku na zahrade a odpoledne jsme jeli na jahody, na hrbitov a trosku do prirody.




Uz za mesic tady u nas bude zase IRONMAN - 3,8 km plavani, 180 km na kole a 42,5 km behu. Pristi rok by chtel Alex take startovat, tak uvidime, jak natrenuje. Tento rok bude delat "jenom" ten polovicni.





Nenynka v obili





Trosku krajinky - foceno z auta





A jeste trocha kyticek.
















Odpoledne prisel Tom a bude u nas spat. Je to poprve, co spi nekde jinde. Tom je mamanek, tak uvidime, jestli budeme muset v noci volat jeho mamince, at si pro neho prijede ;-) Zatim to vypada, ze mu maminka neschazi.


PS: Nedalo mi to a dohodila jsem jeste fotky z koupani. Asi nemusim psat, ze jsem musela komplet celou koupelnu vydrbat :-)

Kapicky,... ale zadne makro ;-)))








5 komentářů:

  1. Teda, ty máš na ty krajinky talent! Moc se mi líbí...

    Alex je blázen :-). Budeme mu fandit!

    A Tom si to jistě užije! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. PS: Ti jsou boží :-)))!!!

    PSS: Já jsem stále moc hodná a nikdo mi takový fáro koupit nechce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechny fotky moc libi nevim co vypichnout driv.. krajinky, kytky, nelinku v obili.. no vse uzasne, skvele barvy!

    OdpovědětVymazat
  4. woooow krásný fotky a to auto..... to chcííííí :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty úpravy se mi moc líbí ;o) a krajinky Ti vážně jdou.

    OdpovědětVymazat