pondělí 18. května 2009

56. Den

Pondeli, ... nestiham ...




Dnes mam rozlitany den. Rano Neny do skolky, ja jsem jela domu gruntovat, protoze jsem o vikendu doma moc neudelala, protoze jsme byli porad venku, potom jsem jeste zehlila a jela zase do skolky. Ve skolce me pani ucitelka moc nepotesila, rikala mi, ze mam jit s Neny k doktorovi, ze beha kazdych 10 minut curat. Tak jsme jely domu, najedly jsme se, prisel Alex a jeli jsme k dr. Udelal ji rozbor moci a to ma uplne v poradku. Zadny zanet, zadne bakterie nebo neco podobneho. Tak se tak vyptaval a dosli jsme k zaveru, ze se ji proste momentalne libi behat na zachod, ze v tomto veku je to normalni, a snad ji to prejde.

Potom jsme jeli za kamoskou, ktera mi v poledne volala, ze hledaji nekoho k nim do pizzerie asi na 2 dny v tydnu a zaskok na dovolene. Tak to vypada, ze pujdu do prace a jeste mi volala dnes rano ta pani, jak jsme cekala na jeji telefon, ze mam v nedeli prijit, abych vedela, jak to tam v nedeli chodi. Tak snad to taky vyjde,... takze bych mela dve prace, sice kazdou na dva dny, ale lepsi, nez NIC. Snad to vsechno vyjde, to bych byla moc rada. Uz jsem doma opravdu otravena.

Ted vecer jsem hledala na netu programek na fotky a najednou kpukam, kolik je uz hodin a ze jsem jeste nenapsala sem ani pismenko, nemluve o tom, ze dnes nebyl cas vubec fotit, takze opravdove nouzovky.

A ted uz letim do postele, ... zitra a ve stredu se zase ve skolce stavkuje a ve ctvrtek je svatek - Den OTCU a tak pujde do skolky az v patek.








1 komentář:

  1. Teeeeda prý nouzovky!! Vždyť jsou moc hezké a ta prvnínemá chybu ;o)

    OdpovědětVymazat