čtvrtek 7. května 2009

45. Den

Ctvrtek, ... tam, kde se svet zastavil ...




Rano jsem odvezla Nenynku do skolky a jela jsem domu uklizet. Poklidila jsem, dala vyprat a jela jsem Neny zase vyzvednout, dneska "po O", protoze mela balet. Po baletu jsme jely domu, Neny si hrala venku na zahrade a pak prisel Alex a jeli jsme nedrive nakoupit kyticky a potom na hrbitov. Tam jsem to musela cele predelat.

Potom chtel jet Alex nekam na terasku na jidlo a Neny se tesila, ze pujdeme na rizecek. Jeli jsme do male klasicky nemecke vesnicky Hochstadt. Drive jsme tam jezdili dost casto, jeste, kdyz byla Neny mala a byla v kocarku, tak jsme tam casto chodili na prochazky s kocarkem.

Dnes ale protoze jsem chtela fotit, tak jsem si vsimala veci, ktere jsem jindy prehlizela a zjistila jsem, ze sice Hochstadt je krasna vesnicka, ale pripada mi, ze se tam zastavil zivot pred hooodne lety ;-)))


Na prvni fotce jsem ja, Alex a Tayla.



Neny se cpe rizkem s hranolkama.



Dve kocicky na strese. Ta jedna vypadala dosti divne, ma jednu pulku obliceje tmavou a jednu svetlou. Asi nejaka nova rasa ;-)








A takto to vypadalo na "HAPPY HORSE RANCH". Pripadala jsem si opravdu jako za "krale klacka" ;-))) . Na dvore pohybujici se kozy, oslove, lama, slepice, kaceny, prasata, husy, kaceny, ponik a uz nevim, co jeste. Proste totalni chaos, smrad a bordel.







At zije satelit, internet, telefon, mobil, fax,....








Prochazka byla pekna, jidlo dobre (pupek mam nacpany jeste ted) a domu jsme prisli az ve 20 hodin,... rychle jsem vykoupala Neny a tam usnula, nez jsem napocitala do 5.


1 komentář: