čtvrtek 28. května 2009

67. Den

Ctvrtek, ... jsem zase spojena se svetem,.. HURAAA ...





Rano jsem netrpelive cekala, jestli uz jde mobil, abych se mohla pripojit alespon na net, mam u smlouvy na mobil i flashku na internet, sice to neni tak rychle, ale ...

Mobil nefungoval,... takze nebyl ani net ;-(((

Doma jsem stihla udelt plno veci a pred 12hodinou jsem se oblekla, ze zajdu do mesta se optat, proc ten mobil jeste nejde. Vzala jsem klice od bytu, ze pujdu a v tom pipla sms. Prisla od operatora, ze sluzby opet funguji. Jak ja byla stastna!!!

Hned jsem zapnula notebook a pripojila jsem se. To vam byl pocit ;-)))

Alex se postaral, abych mela auto,... nejaky kolega v praci mu pujcil jeho stareho Opla, tak mam alespon auto, abych mohla vozit Nenynku do skolky. Tak jsem toho cerveneho bleska hned vyfotila :-)
Nase auto bude Alex opravovat zitra, vzal si dovolenou.



A takto pokracuje stavba baracku,... uz zacinaji delat strechu.


Odpoledne jsem vyzvedla Neny a jely jsme na balet a potom, kdyz jsme sly vencit psa, tak jsme videly Toma, jak zrovna odjizdeji . Jeste jsme je stihly a Tom tady zustal a sel si s Neny hrat. Byl tady az do pul 7.

1 komentář: