pondělí 1. června 2009

71. Den

Pondeli, ... Ronneburg ...



... tak deticky nam vcera usnuly ve 23 hodin a vstavalo ve pul 9. Od rana se ptaly, kdy pojedeme na Ronneburg.

Dnes je tady svatek, tak jsme vyrazili na akci na hrad. Bylo tam spoustu "vystoupenich" a ja jsem si pokecala hodne cesky, protoze skoro vsichni prodavajici a vystupujici byli cesi.


Dnes jsem udelala tolik fotek, ze bych mohla cely mesic delat blog jenom o dnesnim dnu ;-)

Na kolotoci








Bylo tam spousta lidi, spousta jidla a piti a vse bylo jako "kdysi"





Deti koukaly s vyvalenyma ocima na boje rytiru na konich.









Nenynka se jako kazdy rok nechala namalovat, ... tentokrat jednorozce.







Holky si opekaly "chleba" nad ohnem






A cervene auticko, ktere mi Alex vcera slibil asi nebude ..... ;-))) Vypada to, ze jsem zlobila ;-)



Krasna krajinka focena z veze hradu



Dnesni den se opravdu vydaril. Jenom mne tam strasne vytocila jedna chytra pani, ktera mi davala kazani, kdyz se Nenynka vycuraka na travicku. Ta chytra pani mela u sebe asi tak rocni dite a hrozne ji pohorsilo, ze moje dcera cura na louce do travicky. Zacala jsem s ni v rozcileni diskutovat, ... ona kricela, ze jsou na hrade zachody a ja ji vysvetlila, ze nez se dostaneme na ten zachod a odstojime tu frontu, co tam je, tak ze to bude trvat min 20 min a zaroven jsem se ji zeptala, jestli ti vsichni lide, co tam maji sve ctyrnohe milacky, jestli s nima chodi taky na zachod. Rozhovor jsem ukoncila slovy : "Ty mas jeste dite, ktere nosi pleny, tak nema cenu se tady rozcilovat". To se opravdu jeste nestalo, ze by mi nekdo vynadal za to, ze se dite vycura na louce a jeste matka s malym ditem :-(






6 komentářů:

  1. To pole je dokonalé ;o) a koukám, že už jsi se skamarádila s Ligtroomem viď? Jde Ti to ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Super den a super fotky!!! I Fríse jsi mi vyfotila!!! A ta krajina, to je dokonalost sama! A ten jednorožec... Jůůů, krása... Úžasný...

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů nádherný fotky....nádherná akce...nádherný den....Hrad, krajina, Nenynka s jednorožcem.....woooow....

    OdpovědětVymazat
  4. bezva dokumentace krásného dne :)

    OdpovědětVymazat
  5. maš to tady moc krásný a fotečky úžasný,nejen z tohodle super strávenýho dne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeeeeeeeeeeee krásná fotodokumentace, jedna fotka hezčí než druhá ;o) Fakt úžasné úlovky a musel to být super zážitek ;o)a paní je na zabití!!!!!!

    OdpovědětVymazat