úterý 12. května 2009

50. Den

Utery, ... doktori ...



Dneska nechutne prselo opravdu cely den. Rano jsem odvezla Neny do skolky a jela hned domu. Poklidila jsem a v 11 hodin jsem mela termin u gynekologa. Technicka dopadla dobre, vse v poradku ;-) Taky jsem sla po 2 letech, jako auto :-)

Vyzvedla jsem Neny ze skolky a jely jsme k zubari. Zoubky ma uplne v poradku, tak jsem rada. Zubare se vubec neboji, je vzdy rada, ze ji povozi na kresle a dostane nejakou hracku. Pan dr. se smal, kdy se uvidime taky my dva,... tak jsem mu rekla, ze se objednam a prijdu taky. Fotak jsem nemela, takze fotka je jenom z mobilu.


Vecer jsem zjistila, ze dnes nemam zadne fotky, tak jsem si sla pohrat. Alex byl plavat a Neny uz spala, .... ale dnes se mi nic moc nelibilo. Tak alespon jedno rajcatko.



A kdyz uz jsem se pomalu ted chystala, ze odkracim do postele, videla jsem z okna sanitku. Byla u sousedu vedle z baraku. Odvezli Tomovo babicku. Doufam, ze nic strasneho se nedeje



1 komentář: