pondělí 11. května 2009

49. Den

Pondeli, ... mozna bude zase lip ...




Dneska rano jsem nachystala Nenyce sukyku, i kdyz preselo,... byl dnes ve skolce fotograf. Tak jsem zvedava, jake budou za 3 tydny fotecky. Neny se me ptala, jestli budu ja ve skolce deti fotit ;-))) Uz je asi taky nakazena tou "diagnozou" ;-)))
Jenom jsem doufala, ze nebudou fotky s jogurtem na tricku nebo neco podobneho, ale kdyz jsem ji odpoledne vyzvedla, obleceni vypadalo docela dobre. Kamaradka mi vypravela, jak byl ve skole u jeji dcerky fotograf a Natalka se fotila s rajskou omackou na tricku :-)




Vykoupala jsem Taylu, tak jsem ji vyfotila.




Odpoledne, kdyz jsem jela do skolky, tak jsem vzala fotak, ze treba nekde neco uvidim zajimaveho. Na teto lavicce kousicek od skolky sedi kazdy den bezdomovec a dne byla lavicka prazdna.




A u tohoto lesika stoji ta lavicka. Chodim tam kazdy den vencit Taylu. Dnes jsem se zadivala a na "konci bylo svetlo". Dopoledne jsem byla na pohovoru a 2 hodiny zkusebne pracovala. Pani se mi pry ozve tento tyden. Tak doufam, ze to dobre dopadne a budu mit zase praci, .... mozna bude zase lip!!!


5 komentářů:

  1. Na té první fotce to Nenynce moooc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Neny je kóča a líbí se mi poslední fotka. Moc držím palce s prací.Co bys měla dělat?

    OdpovědětVymazat
  3. Neny je jak manekýna! To se o našich holčičkách říct rozhodně nedá... focení s jogurtem na tričku-to by odpovídalo- to si umím živěpředstavit. U nás fotí děti hned ráno v 8 :-)) než se stihnou "upravit" ;-)

    OdpovědětVymazat