úterý 5. května 2009

43. Den

Utery, ... unaveny den ...




Tak jsem dnes rano vezla Neny do skolky a pred skolkou stala velka cedule, ze zitra je skolka zavrena,... STAVKUJI. No,... uz to tady asi opravdu jinak nejde, tak at stavkuji. Ja nastesti nemam problem, tim, ze jsem ted doma, tak nemusim nic resit, ale asi rodice, co oba delaji, ti asi budou hledat hlidani ze dne na den.





Odpoledne jsem Neny vyzvedla a sly jsme do mesta. Uz v aute hlasila, ze chce koupit zmrzlinku. Tak se slo na zmrzlinku. Musela jsem jit ven, protoze mi dnes pripadalo, ze jsem se vubec neprobudila, byla jsem desne unavena.
A takto to vypadalo ;-) Strasne si Neny chtela koupit zmrzlinku sama,... ona chce ted vsechno platit a nejlepe z jejich penez. Tak si koupila zmrzku,... prvni foto,.... potom ji kus spadnul na zem,.. druhe foto,... a na treti fotce je vyraz, jak byla prekvapena, ze ji spadla ta bila cokolada s bombonkama. Chudinka,.... hned rikala, ze ted ma malo a ze zitra musime koupit novou zmrzlinku ;-)





Potom jsme cekaly na namesti, az za nama dorazi Alex a tak Neny hopsala kolem sochy a vsimla si, ze ten chlapecek ma pindika ;-)))




A tady je fotka stromu, ktere jsou okolo celeho namesti,... jsou to takove "zvlastni stromy"





A pak uz prisel tatinek, tak Neny zase radila.





Zitra ma byt osklive pocasi, ma cely den prset, tak asi pujdu s Neny "stavkovat" do bazenu. Nic jineho me nenapadlo a Neny okamzite souhlasila.
P.S.: A na prvni fotce je nejaka kyticka, fotila jsem ji rychle pred kvetinarstvim. Stala venku a prodavacka uz zavirala a uklizela vsechny kytky a divne na me koukala, co tam delam. Nemela jsem ale makro objektiv, takze nic moc,.. ale ta kytka byla zajimava. Vypadala totiz jako stetka na cisteni kojeneckych flasek ;-)))



4 komentáře:

  1. Tak tu mám tchýni a ty stromy jsou prý "platany". Díky za foto :-). Mám je z března na fotce úplně holé...

    Fotky krásný! Je vidět, že tě to baví...

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné, hlavně ta kytka, fakt jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  3. Kytička je moc zajímavé a portréty Neny jsou překrásné, ale nej nej je ta s tátou ;o)

    OdpovědětVymazat