pondělí 25. května 2009

64. Den

Pondeli, ... vse nejjj ...



Nejprve chci dnes poprat Misovi(brachovi), vse NEJ k dnesnim narozeninam,.. prejeme zdravicko a stesticko a hlavne narozeni zdraveho "Marcatka" :-)




Rano jsem odvezla Neny do skolky, ja jsem doma rychle poklidila, vyprala a vyzvedla jsem dnes Nenynku uz v 1 hodinu. Volala mi Ute, ze po obede hned prijede s Tomem a Alisou a budou dnes spat u babicky. Takze byla Neny cele odpoledne s nima u nas na zahrade a skoro cele odpoledne ve vode. Musela jsem dnes detem nechat tricka i ve vode, protoze bylo dnes 35 stupnu a slunicko parilo, az jsem toho mela dost. Vecer jsem nahnala Neny domu, sla se rychle vykoupat a potom prisla Alisa a spi tady u nas. Nenynka cela nadsena, ze bude spat u ni v pokojicku, ale musela si jeste udelat ukol z matematiky a nez to napsala, tak Neny usnula. Ona se chudinka tak tesila, ze budou spolu v posteli a koukat se na tv. Alisa se jeste ted kouka, ale uz ji to vypnu, protoze rano musi vstavat do skoly.




Zitra skolka zase stavkuje, takze budeme doma, ale nastesti stavkuje i Tomovo skolka, takze ten tady bude zitra taky cely den. Ma byt jeste teplo, takze bude na programu opet bazen. Od stredy se ma pocasi pokazit.

1 komentář: